ایلنا نوشت: رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: براساس پیمایش‌ها و نظرسنجی‌ها بیش از 95 درصد زنان و دختران به حجاب و عفاف اعتقاد دارند و پایبند هستند.

تقی رستم وندی در حاشیه جلسه شورای اجتماعی وزارت کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به دستگیری برخی از دختران در خیابان انقلاب به دلیل برداشتن حجاب آیا وزارت کشور قصد ورود به این قضیه را دارد یا خیر گفت: بحث عفاف و حجاب یک مقوله فرهنگی است، حجاب و عفاف قانون کشور ماست.

او ادامه داد: برخی افراد که اقدام به برداشتن حجاب می کنند، انگیزه سیاسی داشته که مراجع قضایی این موارد را بررسی می‌کنند، اما برخی افراد بر اساس مبانی فکری و اعتقادی که دارند دست به این اقدام می زنند و باید در خصوص این افراد از روش‌های ارشادی و فرهنگی استفاده شود.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: براساس پیمایش ها و نظرسنجی ها بیش از 95 درصد زنان و دختران به حجاب و عفاف اعتقاد داشته و پایبند هستند و موارد اندکی هستند که در این زمینه مشکل دارند و با کار فرهنگی عمیق می توان این موارد را کاهش داد.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 755847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    39 1
    اصلا جای نگرانی نیست .5 درصد رقم بالایی نیست اگر نوع پوشش بانوان کشور آزاد شود این 5 درصد در میان 95 درصد تقریبا محو خواهند شد.
  • بی نام DE ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    38 3
    بحث اعتقاد به حجاب نیست صحبت سر اجباره
  • بی نام A1 ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    31 0
    امار از كجا مياد ؟؟؟؟
  • بی نام DE ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
    1 0
    اول عفاف وگرنه با حجاب فاسد روز به روز داره بيشتر ميشه. يعنى تظاهر به اسلام و مسلمونى مىكنن ولى فاسدند. اين نوع حجاب اجبارى از انسانها منافق و چند چهره مىسازه عفاف به دنبالش حجاب هم داره اما اگر حجاب بدون عفاف باشه تظاهر و رياست چيزى كه تو جامعه فراوونه با حجابند ولى از انظر اخلاق فاسد و عوضى اند با چادر و يك من ارايش راه رفتن و حرف زدنشون و چراغ سبز زدنشون نشون دهنده اينكه ريشه ندارند