پنج شنبه 29 شهریور 1397
چهارشنبه 2 اسفند 1396 - 13:32:00 چاپ

سیف: آرامش به بازار ارز بازگشت

اقتصاد > اقتصاد کلان - ایلنا نوشت: رییس بانک مرکزی گفت: با اقداماتی که اخیرا از طریق نیروی انتظامی و جلوگیری از خرید فروش غیرقانونی ارز شده است آرامش به بازار ارزی برگشته است.

ولی‌الله سیف در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با نوسانات قیمت ارز گفت: بانک مرکزی در رابطه با مسائل ارزی دستور العملی دارد که به آن توجه نمی‌شود با اقداماتی که اخیرا از طریق نیروی انتظامی و جلوگیری از خرید فروش غیرقانونی ارز شده است آرامش به بازار ارزی برگشته است.

رییس بانک مرکزی گفت: با این اقدامات استمرار آرامش را در بازار ارز شاهدیم و فکر می‌کنیم در وضعیت تعادلی قرار گرفته است و نشان می‌دهد هیجانات بازار در حال تخلیه شدن است.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با پیش‌بینی قیمت ارز گفت: اجازه دهید درباره قیمت چیزی نگویم. قیمت ارز نشات گرفته از متغیرهای متفاوتی است مهم این است در تعادل با باقی متغیرها باشد.

35225

 

9 دیدگاه
  • بوئين زهرا
    چهارشنبه 2 اسفند 1396 - 13:37:09
    پاسخ
    3 0

    آرامش با دلار 4600 تومانی و 700 تومان بالاتر از 20 روز پیش و این است نهایت آرامش در جیب دولت

  • بی نام
    چهارشنبه 2 اسفند 1396 - 14:44:23
    پاسخ
    3 0

    این خط این نشون.با این مصاحبه از فردا دلار می‌کشه بالا. امکان نداره بانک مرکزی حرفی بزنه و عکسش اتفاقا نیفته.

  • بی نام
    چهارشنبه 2 اسفند 1396 - 14:44:43
    پاسخ
    16 0

    ارامش؟دلار 3800 شده 4600 بعد میگه ارامش؟

    • بی نام
      چهارشنبه 2 اسفند 1396 - 16:04:27
      3 0

      اشتباه نکن ، قیمت واقعی دلار در حال حاضر با در نظر گرفتن جمیع شرایط 2760 تومان میباشد . هر پروفسوری که اعلام کند من اشتباه میکنم لطفا کافه خبر یک جلسه بگذارد تا بیسوادی آن شخص مدعی را ثابت کنم ، این گوی و این میدان ..صد البته هستند آقایانی که نمیگذارند قیمت دلار واقعی شود و متاسفانه همه چیز دستشان است .

    • بی نام
      چهارشنبه 2 اسفند 1396 - 16:29:03
      4 0

      گفته آرامش یعنی بازه نوسانش کم شده و حرف درستی هست

  • نیما
    چهارشنبه 2 اسفند 1396 - 14:50:48
    پاسخ
    4 0

    مرد حسابی چه آرامشی ؟ 4000رو کردین 5000 الان شده 4500 خلاص ؟ اینجوری با پنبه سر ملت رو میبربن ؟

  • حسین
    چهارشنبه 2 اسفند 1396 - 15:26:27
    پاسخ
    3 0

    چه جالب ینی از 3800 رسید به 4600 آرمش هست؟؟ کلا یارو فوق العادس

  • حامد
    چهارشنبه 2 اسفند 1396 - 15:58:21
    پاسخ
    4 0

    واقعا مردم رو چی فرض میکنی؟؟؟دلار 3800 بود الان 4500 شده بعد میگی آرامش برگشت خدایا خودت ظهور کن

  • بی نام
    جمعه 4 اسفند 1396 - 19:00:19
    پاسخ
    0 0

    دکتری مدیریت کاهش ارزش ریال افزایش تورم واقعی

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

پربیننده‌ترین