مصدومیت اشکان، تجربه کم سامان، پرنده اقبال را روی شانه‌های مسعود شجاعی می‌نشاند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرمربی تیم ملی این روزها در یونان به سر می برد. حضور او که به تماشای دیدارهای آ.ا.ک-پانیانیوس و المپیاکوس-پاناتینایکوس نشست، در این کشور از همان اولین ساعات خبرساز شد. از همان ابتدا همه خبرها حول محور یک بازیکن می چرخید. مسعود شجاعی که مدت هاست از تیم ملی دور است. شجاعی که به خاطر حضور در دیدار تیمش در مقابل مکآبی اسرائیل، طبق یک قانون نانوشته از حضور در تیم ملی محروم شده بود، حالا از همیشه به تیم ملی نزدیکتر است. این را هم از حضور سرمربی در یونان و هم از پست جدیدی که در فیس بوک منتشر کرده است می توان فهمید. او که پست جدیدش را با «آفرین مسعود؛ حالا در لیگ یونان صدرنشینی» شروع کرده است این روزها برای دعوت این بازیکن به تیم ملی برای حضور در روسیه دلایل کافی هم دارد.

از طرفی آسیب دیدگی اشکان دژاگه و از سوی دیگر تجربه کم سامان قدوس دلایل کافی را برای دعوت از این بازیکن باتجربه به کارلوس کی‌روش می دهد. او که تا پیش از این باید دو بازیکن از این سه را برای پست هافبک انتخاب می کرد حالا با کنار رفتن یکی از گزینه هایش به راحتی مسعود شجاعی را به تیم ملی برمی گرداند. اشکان دژاگه پس از یک نیم فصل دوری از میادین در ابتدای حضورش در ناتینگهام فارست با مصدومیت روبه رو شد و تا اردیبهشت هم از میادین دور است و قطعا آماده سازی اش برای حضور در جام جهانی که خرداد سال آینده برگزار خواهد شد بسیار سخت خواهد بود. از سوی دیگر سامان قدوس هم بسیار جوان است و هم به تازگی به تیم ملی پیوسته و هنوز هماهنگی لازم را برای حضور در لیست تیم ملی را کسب نکرده است.

از سوی دیگر پس از ماجراها و جنجال های به وجود آمده در فدراسیون کشتی برای ماجرای حاضر نشدن ورزشکارانمان مقابل ورزشکارانی از رژیم اشغالگر اسرائیل، حالا اینطور به نظر می رسد که دیگر چندان سخت گیری ای برای حضور مسعود شجاعی در تیم ملی وجود نخواهد داشت. پس از این 8ماه محرومیتی که مسعود شجاعی به خاطر حضور در مقابل مکآبی سپری کرد و البته مصاحبه هایی که در آنها تاکید داشت حضورش در مقابل این تیم یک اجبار بوده است و از سوی دیگر مصاحبه هایی که در طول این مدت انجام داد حالا محبوبیت شجاعی را در بین مردم بسیار بالا برده است و حضور او در لیست تیم ملی تقریبا یک مطالبه از سوی مردم است.

این حضور اما اگر اتفاق بیفتد، برای شجاعی یک رکورد به وجود خواهد آورد. او با حضور در روسیه اولین بازیکن ایرانی خواهد بود که در سه جام جهانی حضور داشته و نامش در تاریخ ثبت خواهد شد.

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 760126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =