سهم 11 هزار میلیارد ریالی مازندران از بسته رونق تولید و اشتغال در سال 96

استاندار مازندران در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی آمل از سهم 11 هزار میلیارد ریالی مازندران از بسته رونق تولید و اشتغال در سال 96 خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ازآمل  مقام عالي دولت در استان، سهم مازندران از بسته رونق توليد و اشتغال در سال 96 را بالغ بر 1100 ميليارد تومان اعلام كرد و خاطر نشان ساخت:3670 متقاضي تاكنون براي برخورداري از اين تسهيلات در سايت كارآ ثبت نام نموده اند كه مسايل آن ها در كميته ها بررسي شده است.
به گزارش روابط عمومي استانداري، محمد اسلامي، استاندار مازندران در حاشيه بازديد از واحدهاي تولیدی شهرک صنعتی آمل با اشاره به اين كه بر اساس بازديد واحد به واحد در شهرك هاي صنعتي استان، 66 درصد شركت هاي توليدي و كارخانه هاي بازديد شده مازندران فعال هستند، ياد آور شد: با توجه به برخي از مشكلاتي كه در مسير فعاليت هاي صنعتي واحدهاي توليدي بازديد شده وجود دارد، مي توان گفت كه بطور متوسط اين واحدها با 10 تا 90 درصد ظرفيت خود در حال فعاليت هستند.

استاندار با بيان اين كه 34 درصد باقي مانده بدلايل گوناگوني متوقف هستند، گفت: در تلاشيم مشكلات اين واحد ها را در كميته تخصصي استاني و ستاد تسهيل بصورت ماهانه و از نزديك بررسي و رفع نماييم.
اسلامي سهم مازندران از بسته رونق توليد و اشتغال در سال 96 را بالغ بر 1100 ميليارد تومان اعلام كرد و افزود: اين رقم در آبان ماه و آذر ماه ابلاغ شده و بخشي نيز در سايت بهين ياب پيگيري شده است.
وي با اعلام اين كه تسهيلات جديد از صندوق توسعه ملي و به منظور تقويت اشتغال بويژه اشتغال روستايي اخيرا ابلاغ شده است، تصريح نمود: 3670 متقاضي تاكنون براي برخورداري از اين تسهيلات در سايت كارآ ثبت نام نموده اند كه مسايل آن ها در كميته ها بررسي شده است.
مقام عالي دولت در استان با بيان اين كه هدف، حفظ اشتغال و توليد موجود و ايجاد اشتغال و واحدهاي جديد توليدي است، اظهار داشت: سقف اين اعتبارات 2.5 ميليارد تومان بوده كه با دستور رييس جمهوري به 6 ميليارد تومان ارتقا يافته است.
استاندار با بيان اين كه هدف گذاري اشتغال استان بر اساس برنامه در سال 96 بالغ بر 33 هزار شغل بوده است، افزود: بايد همه ظرفيت ها براي تحقق اين مهم به ميدان بيايند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 760818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =