امروز احمدی‌نژاد به سلطان آباد رفته بود تا در جمع مردمی که کانال تلگرامی‎اش آنها را «کثیر» توصیف کرده بود؛ از آزادی و عدالت سخن بگوید.

به گزارش خبرآنلاین، محمود احمدی نژادد که مدتی است با صحبت ها و نامه نگاری هایش حواشی‎ای را در عرصه سیاست به وجود آورده، امروز به سلطان آباد رفت و در جمع مردم آنجا سخنرانی کرد. احمدی نژاد در این سخنرانی به لزوم آزادی پرداخت و گفت تا زمانی که آزادی نباشد وضع همین است. به گفته وی، اگر مردم برای بیان حق خود آزاد باشند، وضع جامعه این طور نمی شود.

او مدعی شد که آزادی در انحصار یک عده است که می توانند دستشان را در جیب مردم بکنند اما مردم آزاد نیستند که دست آنها را قطع کنند! حا آنکه اگر اگر ملت آزاد باشند، می توان عدالت را پیاده کرد.

گفتنی است کانال تلگرامی دولت بهار که منتسب به رئیس دولت دهم و یارانش هست از لحظه ورود احمدی نژاد به سلطان آباد تا ساعت 18 روز جمعه 18 اسفند، بیش از 40 عکس و فیلم از حضور نیم روزی وی در این منطقه منتشر کرد. از جمله سلفی‎های مردم با او و فیلم هایی که در آن چندین نفر در حال فیلم برداری و عکاسی هستند.

 

27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 761290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
    0 1
    اولا همه این کارها رو میکنه که فراموش نشه وگرنه اون موقع که کاری دستش بود تو دهن همه میزد.در ثانی دو نفر ونصفی رفتن، این تجمع پوشش خبری لازم داره؟ شما چرا به این متوهم جو میدین؟
  • محسن A1 ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
    1 0
    اصل صحبت ایشون رو براتون صرف نداشت منتشر کنید؟ " متاسفانه حلقه بسته مدیریتی کشور گرچه به ظاهر از دو جناح رقیب و مخالف تشکیل شده است لیکن در عمل هردوی آنها در حفظ وضع موجود و صیانت از نظمی که فرصت نامحدود و استثنایی برای بهره گیری از قدرت و ثروت در اختیار آنان قرارداده است ، کاملا متحد اند "
  • بی نام A1 ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
    2 0
    دنیای سیاست بازاره مکاره ای است
  • بی نام A1 ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
    2 0
    حرف حق رو اگه احمدی نژاد هم بگه حق هست ...
  • بی نام GB ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
    2 0
    اگه جمعیت کثیری بوده که نمی تونست به این راحتی و آسایش وایسته سلفی بگیره. به لطف آدم جمع کردنهای دوران ریاستش ما خوب می دونیم وقتی جمعیت جایی جمع بشه چطور به هم فشار میارن و هل میدن همو.
  • بی نام A1 ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
    5 0
    ناراحتی احمدی‌نژاد اینه که خودش یه روز جژء همین افراد بوده و حالا دستش از تو جیب مردم کوتاه شده. ولی حرفش کاملا درسته. آزادی فقط سهم عده‌ای از خواص هست.
  • بی نام IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
    0 0
    خوبه ایشون از دارو دسته استمرار طلبان شهامت بیشتری داره. و تکرار نمی کنند که تکرار کنند.
  • بی نام IR ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
    5 0
    این همون کسی نیست که به یه عده از همین مردم میگفت خس و خاشاک؟ این که دم از عدالت میزنه همون کسی نیست که تو دوران ریاستش بیشترین اختلاسها رانتها و دزدیها و کثافت کاریها و حیف و میل شدن بیت المال اتفاق افتاد؟؟؟ الان که بجای زنده ،داره آزادنه میگرده و حرف یا مفت میزنه واقعا مطمئن شدیم که حتما چیزهایی تو دستش داره که میترسن باهاش برخورد کنن مباد رسوا بشن . حالا اگه مثلا یه نفری تو ماشین شخصیش یه لحظه روسریش بره عقب هزارتا مامور میریزن سرشون و میزنن و میبندن و میبرن واقعا اوضاع مضحکیه