محمدتقی رهبر: کتاب نوشتم/ کرباسچی: کار عادی کردم

سیاسیون در روزهای پایانی سال عملکرد دستگاه‌های مختلف حاکمیت را به قضاوت می‌نشینند اما آیا آنها نگاهی نیز به اعمال خود دارند.

به گزارش خبرانلاین محمدتقی رهبر درباره مهمترین کار خود در سال 96 به خبرآنلاین گفت: حوزه عمده کارم فرهنگی است، کتاب «سبک زندگی اسلامی-ایرانی» را که حدودا 350 صفحه است، به چاپ رساندم و مجلس هم 500 جلد آن را برای نمایندگان و کارکنان خریداری کرد.

وی با بیان اینکه 2-3 روز در هفته، امام جمعه نمازخانه مجلس هستم، افزود: مدیر مسئول موسسه نهج البلاغه نیز هستم، موسسه نهج البلاغه با حضور شخصیت هایی روحانی و دانشگاهی از دو سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد. قصد ما در این موسسه فقط انتشار کتاب نیست بلکه به شکل میدانی و عملی می خواهیم نهج البلاغه را در سبک زندگی مردم و مدیریت کشور وارد کنیم.

امام جمعه اصفهان یادآور شد: رویکرد ما توسعه فرهنگ علوی است. بر همین اساس شعار موسسه «با نهج البلاغه زندگی کنیم» است.

محمدتقی رهبر درباره مهمترین کار خود در سال 97 اظهار کرد: کتاب تمدن نوین اسلامی را در دست چاپ دارم که ادامه ترویج سبک زندگی براساس نهج البلاغه است.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران درباره اینکه در روزهای آخر سال می خواهد از چه کسی حلالیت بطلبد؟، گفت: از آقا امام زمان (عج) حلالیت می طلبم. چون همواره این سئوال را در ذهن دارم که وقتی خودمان را خادم ایشان می دانیم، آیا توانسته‌ایم وظیفه مان را انجام دهیم یا خیر؟ همچنین از خانواده شهدا حلالیت می طلبم؛ چون مسئول و وامدار خون شهدا هستیم. شهدا همه چیز خود را دادند، حالا ما چقدر توانستیم به آنها ادای دین کنیم؟

کرباسچی: کار مهمی نمی‌بینم

غلامحسین کرباسچی درباره مهمترین کار خود در سال 96 گفت: من دیگر منصب اجرایی ندارم و در حوزه اجرایی نیستم. در حوزه سیاسی و حزبی نیز کارهایم عادی بود، کار مهمی نکردم که بگویم.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در پاسخ به این سئوال که چه کاری دوست داشتید انجام دهید که نشد؟، گفت: خیلی کارها آدم دوست دارد انجام دهد و نمی شود، بی حدوحصر است.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 761751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =