از داستان مردی که حامله شد تا حلالیت‌طلبی زیباکلام از اصولگراها/ پربازدیدهای هفتم فروردین

در روز سه‌شنبه هفتم فروردین، اخباری درباره بازار ارز به همراه چند خبر و گزارش سیاسی و فرهنگی، پربازدید شدند.

در سرویس سیاست، فرمایشات رهبری درباره تعدد زوجات مورد توجه بسیار کاربران قرار گرفت. در این سرویس حلالیت‌طلبی زیباکلام از اصولگراها، نیز از جمله خبرهای پربازدید بود.  دعای اینستاگرامی ناطق نوری برای نیروهای سیاسی نیز در میان خبرهای پربازدید قرار گرفت.  

در سرویس اقتصاد،باز هم خبری درباره بازار ارز در صدر پربازدیدها قرار گرفت. راهنمای خرید خودرو با بودجه ۱۰۰ میلیونی نیز نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد. نرخ واقعی ارز چقدر است؟ بسیاری برای یافتن پاسخ روی این خبر کلیک کردند.

در سرویس فرهنگ، جنجال تازه برای برنامه «دورهمی» خبرساز شد. واکنش تند «ماکان بند» به ادعاهای خواننده زیرزمینی را هم بسیاری از کاربران خواندند. درگذشت ستاره سال‌های دور سینمای فرانسه هم در خبرهای پربازدید جا داشت.

در سرویس جامعه، داستان مردی که حامله شد، به اندازه‌ای جذاب بود که پربازدیدترین خبر شود. مرگ غم‌انگیز گربه‌‌سان در خطر انقراض، خبر تلخ اما پربازدید دیگر این سرویس بود. تصادف چند خودرو در آزادراه قم-تهران هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس بین‌الملل، واکنش ترامپ به خبر رابطه جنسی‌اش با یک هنرپیشه فیلم‌های غیراخلاقی در صدر اخبار قرار گرفت.هشدار عربستان به ایران هم خبرساز شد. همچنین خبر دومینوی اخراج دیپلمات‌های روس از کشورها بازدید زیادی داشت.

در سرویس ورزش، یک مطلب با تیتر هافبک ناشناخته استقلال از قطار این تیم پیاده می‌شود بازدید بسیاری داشت. خدا کند پرتغال در جام‌جهانی همین شکلی باشد! آرزویی بود که توجه زیادی به خود جلب کرد. ۱۱ مرد کی‌روش برای نبرد الجزایر هم پربازدید شد.

در سرویس طنز، تفریح پولدارهای ایرانی!، خنده برلب مخاطبان نشاند.

57241

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 765664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =