از سلام دلارِ ۴۹۴۰ تومانی به سال جدید تا پیروزی پسر ایرانی در «مبارزه در قفس»/ پربازدیدهای ۵ فروردین

خبری در مورد سلام دلارِ ۴۹۴۰ تومانی به سال جدید در سرویس اقتصادی و خبر دیگری در مورد این که امیرعلی اکبری در دو دقیقه رقیب استونیایی خود را در «مبارزه در قفس» شکست داد در سرویس ورزشی جزو پربازدیدهای خبرآنلاین در روز یکشنبه پنجم فروردین بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پنجمین روز از سال 97 در سرویس سیاسی خبرآنلاین گفت‌وگویی با تیتر «صفایی‌فراهانی: کسانی که با بدبینی فضا را تنگ می‌کنند، نهایتا کنار خواهند رفت» و زیرتیترِ «تندروی نکردیم | حوادث ۸۸ را پیش‎بینی می‎کردم | دختران را درباره حجاب قانع کنیم» پربازدید شد. مطلب دیگری که مخاطبانِ زیادی بر آن‌ کلیک کردند گفت‌وگوی نوروزی خبرآنلاین با اسدالله بادامچیان بود با تیتر «پسر بادامچیان چطور روزی یک مدل ماشین عوض می‌کرد؟» و سومی، خبر کنجکاوی‌برانگیزی بود با تیتر «ضرغامی: خیرسرمون خواستیم با رودخانه عکس بگیریم/ در ۴۰سالگی انقلاب، آشغال‌ها را جمع کنیم.» 

سرویس اقتصادی در روز یکشنبه، پنجم فروردین گزارشی داشت با تیتر «سلام دلارِ ۴۹۴۰ تومانی به سال جدید/خیز قیمت سکه برای شهریور و دی» که پربازدید شد. این که استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی گفته بود «با زور نمی‌توان بازار ارز را کنترل کرد» هم بسیار دیده شد. همچنین این سوال که «قیمت تمام شده بنز بیشتر است یا پراید؟» ظاهرا سوال بسیاری از مخاطبان خبرآنلاین بود که بارها بر آن کلیک کردند.

در سرویس فرهنگی گزارشی نوشته شده بود در مورد وضعیت فروش کتاب در اسفند ۹۶ با تیتر «سبقت هنرمند سرشناس ایرانی از نویسنده ترک» که بسیار دیده شد. همچنین فیلمی که علی اکبر صادقی، نقاش پیشکسوت در آن درباره ماجرای جالب خواستگاری‌هایی که رفته و نقشی که سیب در آن‌ها داشته توضیح داده بود پربازدید شد. اعتراض محسن تنابنده به حذف قسمت‌هایی از سری جدید سریال «پایتخت» با تیتر «واکنش محسن تنابنده به سانسور صحنه رقصِ «پایتخت» هم پرکلیک شد. 

سرویس جامعه خبرآنلاین گزارشی داشت با تیتر «از آتنا تا ایمان؛ همه جنایت‌هایی که در سال ۹۶ بر کودکان رفت» و زیر تیترِ  «مروری بر اخبار رسانه‌ها نشان می‌دهد سالی که گذشت برای کودکان سال پرمخاطره‌ای بود» که پربازدید شد. همچنین این سوال که «چرا جنبش «می‌تو» به ایران نرسید؟» و توضیح یک وکیل دادگستری که گفته بود: «در قوانین ما، تعریف مشخص و کاملی از خشونت علیه زنان و مصادیق مختلف خشونت وجود ندارد.» بسیار دیده شد. «توضیحات محیط‌زیست درباره فرار حیوانات وحشی از باغ‌وحش ارومیه پس از طوفان» هم دیگر خبرِ پربازدید این سرویس بود. 

در سرویس بین‌المللِ این که  یک کارشناس مسائل اوراسیا، روابط تهران و مسکو در سالی که گذشت و اهداف و منافع روس‌ها در ارتباط با ایران را برای خبرآنلاین تحلیل و بررسی کرده بود پربازدید شد. این خبر که «رئیس‌جمهور ترکیه انتقادات مبنی بر اشغالگری ترکیه در اراضی سوریه را تکذیب کرد و مدعی شد مردم سوریه از ترکیه خواسته‌اند «امنیت» را در سوریه برقرار کند!» بارها دیده شد. یادداشتی که در آن رضا نصری «اختیارات جان بولتون و ضعف‌هایش» را بررسی کرده بود هم پرکلیلک شد.  

در سرویس ورزش مطلبی با تیتر «تیکه شفر به برانکو: شاید بازیکنانش دیر به تمرین می‌آمدند که به آنها ساعت عیدی داده!» توجه مخاطبانِ عشقِ فوتبال را به خود جلب کرد. همچنین خبری در مورد این که ، امیرعلی اکبری در دو دقیقه رقیب استونیایی خود را در مبارزه در قفس شکست داد جزو پربازدیدهای این سرویس در روز یکشنبه پنجم فروردین شد. اکبری قهرمان نامی ایرانی است که به جای کشتی در مسابقات مبارزه در قفس شرکت می‌کند. این سوال که بازیکنان تیم حریف ایران در صورت قهرمانی چقدر پاداش می‌گیرند؟ و پاسخش که «فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد در صورتی‌که بازیکنان اسپانیا بتوانند جام جهانی را با خود به خانه ببرند، هر کدام مبلغ 125 هزار یورو پاداش دریافت خواهند کرد» بسیار دیده شد.  

همچنین کاریکاتور «بفرمایید مرگ» در مورد این که «در نخستین روز امسال 23 فقره تصادف فوتی رخ داد که 25 نفر جان خود را از دست دادند» پربازدید شد. 

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 765256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =