امام جمعه ورامین گفت: هرگونه حرکت برخلاف قانون مانند خیانت های فتنه ۸۸ و ۹۶ و بست‌نشینی و جنجال‌آفرینی و نامه نگاری‌های بی مبنا از سوی ملت ایران محکوم است.

به گزارش خبرانلاین به نقل ار خبرگزاری ها،حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: مسئله حجاب در ادارات مورد توجه قرار گیرد همانگونه که به وقت شناسی و سایر امورکارکنان توجه می شود.

اهم صحبت های او از این قرار است:

*{با تاکید بر اهمیت حجاب و عفت در اسلام و روایات متعدد قران کریم} مسئله حجاب و پوشش و عفت سخن و ساخته طلبه وروحانیون نیست بلکه حجاب یکی از مسلمات دین و ضروریات اسلام و وحی الهی به پیامبر است.

* عده ای در کشور درصدد مقابله با حجاب وعفت و ازبین بردن ان در کشور هستند ؛ وظیفه حکومت اسلامی است که جلوی بروز گناه را در جامعه بگیرد.

*صدقه در دنیا عامل مهمی در دفع بلا و در آخرت مقام و منزلتی برای انسان است چه خوب است مردم عادت کنند صدقه دهند تا براساس روایات ائمه از بسیاری از بلایا مصون بمانند.

*براساس روایات و ایات، در عالم محشر هیچ عملی در محضر خداوند مخفی نمی ماند و همه اعمال انسانها آشکار شده و خداوند به حساب اعمال انسانها بی هیچ ستمی رسیدگی می کند و انسانها کیفر و یا پاداش اعمال خود را می‌بینند.

امام جمعه ورامین: در کشور مشکلی نداریم

حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه ورامین ضمن تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) گفت: بدیهی است، که ما وظیفه داریم در ایام شهادت و میلاد معصمومین علیهم السلام تعظیم شعائر کنیم و در جهت الگوگیری از سیره و زندگی آن بزرگواران مراسم بزرگداشت برپا کنیم و تمام مساجد و هیئات مذهبی در برابر این مناسبت ها مسئولیت دارند.

اهم صحبت های او از این قرار است :

*{با درخواست از شیعیان و پیروان اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه اصناف و بازاریان برای آنکه در ایام شهادت آن بزرگواران احترام کنند} متاسفانه این مسائل مقداری کم رنگ شده است، به جای این که فضای خانه را با امواج ماهواره و مظاهر فسق و فجور آلوده کنیم، بیاییم با مجالس اهل بیت عصمت و طهارت و توسل به معصومین(ع) فضای خانه هایمان را معطر به عطر ولایت کرده و یقین بدانیم ضرر نخواهیم کرد.

* اسلام دین هنرهای فاخر است و بسیاری از این هنرها به برکت علمای اسلام ترویج یافته، اما با کامل تاسف در اثر جنگ نرم و ارائه الگوهای غلط غربی نام ابتذال، ولنگاری و لهو و لعب را هنر می گذارند و کرامت و شخصیت انسانی هر فرد را مورد تهدید قرار می دهند.

*حاتمی کیا نشان داد، که می توان با ساخت یک فیلم در عرصه جنگ نرم به مصاف دشمن رفت و نه تنها در داخل کشور، که در دیگر کشورهای دنیا مخاطب داشت.

*نباید به اسم هنر، بی بندو باری و روابط نا سالم اخلاقی را ترویج کرد، امروز ما بحمدالله در عرصه های مختلف هنری چهره های ارزشمند انقلابی داریم، که آتش به اختیار با سختی ها کنار می آیند، اما ارزش ها را فراموش نمی کنند.

*در کشور مشکلی نداریم، که قابل حل نباشد، مشکلی نداریم که کلید حل آن به دست بیگانگان باشد، مشکلات هست، اما قابل حل بوده و کلیدش در دست خود ملت ایران و مسئولان است، نباید طوری وانمود کرد، که کلید حل مشکلات کشور در دست بیگانگان است، عده ای در مذاکره با آمریکا و در برجام حتی آب خوردن را به بیگانگان وابسته می دانستند.

* عده ای این گونه القا می کنند، که اگر ما از اصول و مبانی انقلابی خود کوتاه بیاییم، مشکلات حل می شود، در حالی که این اشتباه بزرگ ناشی از نادانی و کج فهمی آن ها بوده و البته ممکن است، برخی نفوذی های دشمن این مطلب را آن ها القا کنند.

*امروز نیروهای متعهد و کارآمد جوان کشور آماده تداوم این پیشرفت ها هستند و این خودباوری از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی است، که نیازمند حمایت همه جانبه تمام مسئولان نظام اسلامی است.

* حرکات نابخردانه عده ای از عناصر سیاسی در برابر نظام اسلامی را سبب فراهم کردن خوراک برای بیگانگان می شود؛ فتنه گران و حامیان آن ها، جریان انحرافی و حامیان آن ها، باید بدانند قانون فصل الخطاب است و هرگونه حرکت برخلاف قانون مانند خیانت های فتنه ۸۸ و ۹۶ و بست نشینی و جنجال آفرینی و نامه نگاری های بی مبنا از سوی ملت ایران محکوم است.

*همه باید تابع ولایت باشند و هرکس یا هر جریانی بخواهد در برابر ولایت بایستد، با مشت انقلابی ملت مواجه خواهد شد.

امام جمعه اردبیل:آمریکا با بشریت نامحرم است

آیت الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اردبیل گفت: بنیاد امدادی نروژی در راستای اهداف انسان دوستانه اقدام به خنثی کردن مین در تمام کشورها می کند و اخیرا جهت پاکسازی مناطق جنگی با ایران همکاری داشت که آمریکا این موسسه را به خاطر عمل انسان دوستانه و غیرانتفاعی جریمه سنگین کرد.

اهم صحبت های او از این قرار است: 

*آمریکا با این اقدام خود درنده ترین و حیوانی ترین چهره خود را به نمایش گذاشت؛ این نشان می دهد که با دشمنی مواجه هستیم که پایبند هیچ اصول انسانی نیست و با بشریت نامحرم است و البته این نشان درستی مسیر انقلاب اسلامی و موجب فخر و شرف است که ما در برابر فزون خواهی های این قدرت های اهریمنی ایستاده ایم.

*ترامپ به عنوان تاجر خوب عمل می کند و نگاه او صرفا نگاه مادی است و غیر از آن چیزی نمی بیند. درست مثل دجال که طبق روایات یک چشم دارد و دنیا را فقط از چشم مادی نگاه می کند.

*اگر پول هایی که شیوخ خلیج فارس اینگونه برای تخریب امت هزینه می کنند برای اقتدار امت اسلامی صرف می کردند، عالم اسلام بر دنیا حکمرانی می کرد.

* باجی که آمریکا از کشورهای عربی می گیرد فقط از جنس پول نیست. او امنیت آنها را به شرطی تامین می کند که رابطه رسمی با اسرائیل برقرار کنند و اسرائیل را به رسمیت بشناسند.

* آخرین اقدام رژیم منحوس سعودی در این خصوص این هفته بود که با صراحت اعلام کرد اسرائیل حق حیات و حق سکونت در فلسطین اشغالی را دارد و این به منزله به رسمیت شناختن اسرائیل بود.

* بن سلمان اخیرا اظهار کرد هزینه چندین دهه ما بر فکر وهابی، به خاطر دستور آمریکا بود تا در جنگ سرد با شوروی و بعد از آن با انقلاب ایران مقابله کند.

* آل سعود از دوجهت از طرف آمریکا برای نشر وهابیت ماموریت پیدا کرد؛ اول به خاطر مقابله با نفوذ شوروی و دوم اینکه بعد از انقلاب اسلامی و به خطر افتادن منافع آمریکا در جهان اسلام، دولت آمریکا جهت مقابله با انقلاب و تفکر شیعی موافقت خود را با طرح وهابی کردن جهان اسلام اعلام کرد.

* تمام زندانی های اسلامی در آذربایجان، محبوس اسرائیل و آمریکا هستند.

* برای ما سخت است که آمریکا و اسرائیل در بیخ گوش ما اینگونه نفوذ، تصرف و جولان داشته باشند.

 

29216

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 767566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
    0 0
    حرف های بی حساب که بدون هیچ منطقی فقط برای پر کردن زمان خطبه ها ادا میشود براستی خطبه ای که الان برای مردم باشد کدام امام جمعه محترم میخواند .