تصویری از جدیدترین بازیکن اردوی تیم ملی ایران؛کارلوس کی‌روش!

کارلوس کی‌روش و کادرش پا به پای سه بازیکن حاضر در اردویش تمرین می‌کنند تا تیم ملی ایران بی‌پناه‌ترین تیم در میان 32 تیم حاضر در جام جهانی باشند که آماده حضور در رقابت‌ها می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درحالی که تیم های حاضر در جام جهانی برنامه های آماده سازی شان را یک به یک شروع می کنند، دومین روز تمرینات نهایی تیم ملی ایران هم تنها با حضور سه بازیکن از آنهایی که شانس بودن در جام جهانی را خواهند داشت شروع شده است. علی قلی زاده، مهدی ترابی و محمدرضا خانزاده سه بازیکن حاضر در تمرینات هستند و چهارمین نفری هم که از این جمع بیرون مانده، علی کریمی، بازیکن سپاهان است که او هم از شانس بد کارلوس کی روش آسیب دیده است!

البته به این جمع می توان اشکان دژاگه را هم افزود که او هم آسیب دیده و گوشه ای افتاده است و شانس بازی کردنش در جام جهانی خیلی پایین است. با این وجود به دلیل اهمیتش، کادرپزشکی تیم ملی به طور ویژه، روزانه ساعت ها رویش کار می کنند.

کارلوس اما با همه این مشکلات تمرینات را تعطیل نکرده. او می گوید: «اگر چهار نفر آماده داشته باشی بهتر از دو نفر است، با 8 نفر بهتر از 4 نفر تمرین می کنی و اگر همه این 28 نفر را داشتیم که عالی می شد. اما خب فعلا همین سه نفر را داریم و از کار نمی نشینیم.»

او شاید اصرار دارد که برنامه اش را بر اساس تقویم اعلامی پیش ببرد و امیدش این است مردم ببینند، مسئولانی که وعده داده بودند تیم ملی در اولویت است، حالا برای شان چقدر اهمیت دارد و نقشه راهی که از یک سال قبل تصویب شده بود، جالا چطور در اولویت نیست!

کارلوس که البته از مسئولان فدراسیون فوتبال دلخور است و اتفاقات اخیر درباره تیم ملی امید و پیشنهاد تمدید قرارداد 6 ماهه تا پایان جام ملتهای آسیا را رفتاری به نشانه پایان یک همکاری 7 ساله از سوی فدراسیون ایران می داند، پای وعده اش با مردم و البته اعتبار خودش ایستاده. نکته مهم این است که او برخلاف بسیاری از اردوهای قبلی در این چند روز سعی می کند با انگیزه تر از همیشه پا به پای شاگردانش تمرین کند. آنها مرور تاکتیک دارند و چون تعدادشان کم است، تقریبا همه اعضای کادرفنی هم پای کار ایستاده اند تا تمرینات با وقفه روبرو نشود. خودش اینگونه با تیم تمرین می کند و با بچه ها پا به توپ شده است!

(عکس:امیرحسین خیرخواه)

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 775065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
    برانکو از کی روش خیلی بهتره، نه ناز میکنه نه ادا در میاره کار خودشو به نحو احسن انجام میده
    • بی نام IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
      1 0
      شفر که از برانکو خیلی سرتره ولی هیچ کدام کی روش نمیشن اگر قراره کی روش کنار بره باید یه مربی در همون سطح را بیارن یکی مثل لوران بلان یا کلینزمن
    • مسولین بی غیرت IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
      2 0
      فقط اینو بهت میگم لنگی، واقعا شعورت از جلبک دریای پاینتره .اخه تورو چه به نظر دادن اظهار کردن.تو برو همون لنگه تیمتو اب بکش کاری به فوتبال نداشته باش
    • محسن EU ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
      1 0
      منفی ها را نگاه کن و فتوا نده ....
  • هت A1 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
    2 0
    برا ثبت تو تاریخه این خیانت فدراسیون ترسو و بی رگ در قبال مردم و تیم ملی و کارلوس کیروشه جنایت در حق کیروش و تیم ملیه چرا شما رسانه خون ملیتون بیدار نمیشه و تاج رو پاسخگو نمیکنید؟این چه وضعشه اخه؟ تیم ملی همینجور میخایم ب جنگ مراکش پرتغال و اسپانیا بریم؟ اوف بر مسولان ترسو غربت بازیای علی کریمی خائن فدراسیون رو مستسل کرده در قبال کیروش و تیم ملی و ترسیده شدن لعنت بر علی کریمی لمپن
  • بی نام A1 ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
    2 0
    بنظر می رسد همه دست در دست دادن تا تیم ایران بدجوری زمین بخوره
  • بی نام IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
    0 0
    شرم بر فدراسیون فوتبال، کاش ده درصد تعصب کارلوس کیروش به قول آنها اجنبی چشم آبی رو فدراسیون نشین ها به تیم ملیمون داشتند