وقتی پیراهن تیم‌ملی در فروشگاه‌های آدیداس تمام می‌شود!

به گفته مسئولان فدراسیون فوتبال شرکت آدیداس نمی‌تواند محصولاتش را وارد ایران کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛فدراسیون فوتبال در توضیح اینکه چرا نتوانسته با آدیداس قرارداد اسپانسرینگ ببندد، ناتوانی خود را همواره این گونه توجیه می‌کند که با وجود تعرفه‌های بالای و مقررات دست‌وپاگیر کشور برای واردات پوشاک خارجی،  شرکتی مثل آدیداس نمی‌تواند محصولاتش را وارد کند و بفروشد و برای همین هم اسپانسرینگ تیم ملی برایش توجیه اقتصادی ندارد.
▫️برای رد این استدلال فقط کافی است به یکی از فروشگاه‌های رسمی آدیداس در تهران سر بزنید. انواع و اقسام و مدل‌های پیراهن‌های تیم‌های مختلف ملی و باشگاهی که این کمپانی آلمانی اسپانسرشان است در این فروشگاه‌ها عرضه شده‌اند. 
▫️وقتی در یکی از این فروشگاه‌ها در شمال تهران سراغ پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را گرفتیم فروشنده با ابراز شرمندگی توضیح داد که پیراهن تیم ملی «تمام شده»! بعدش هم گفت می‌توانیم چند هفته دیگر که بار جدید می‌رسد، دوباره سر بزنیم.
▫️ با این حساب عجیب است که چگونه فدراسیون نتوانسته آدیداس را مجاب به یک قرارداد اسپانسرینگ کند و پوشاک مورد نیاز تیم ملی را از این شرکت خریده است! این ناتوانی فدراسیون موقعی دردناک‌تر شد که مدیر بازاریابی‌اش چندی پیش لو داد که در قرارداد خرید از آدیداس، حتی خبری از آن چند درصد کمیسیون که ظاهراً قرار بود آدیداس از محل فروش هر پیراهن‌ تیم ملی به فدراسیون بدهد هم نیست. 

 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 776035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =