فرارو نوشت: در حال حاضر با پلیس مترو هماهنگی‌های لازم انجام شده که نظم در ایستگاه مذکور برقرار شود تا مردم اجازه بسته شدن در‌های قطار را بدهند.

ساعتی پیش در حرکت قطار کرج مشکلاتی پیش آمد. ساعت ۸ و ۵۰ دقیقه قطار در ایستگاه ورزشگاه آزادی دچار مشکل می‌شود و مسافران را تخلیه می‌کند.

 مردم با تجمع در محل به این اتفاق اعتراض می‌کنند. به گفته شاهدان قطار بعدی با فاصله ۴۰ دقیقه‌ای به محل رسیده است.

محمدیان، مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو، اعزام قطار به تعمیرگاه را علت پیاده کردن مسافران اعلام کرده است.

وی در مورد علت تاخیر ۴۰ دقیقه‌ای در اعزام قطار بعدی گفت: «قطار بعدی که مسافر داشته، به دلیل ازدحام مسافران قطار قبلی نتوانسته از ایستگاه خارج شود. "مسافران اجازه نمی‌دادند در‌های مترو بسته شود و اختلال در حرکت ایجاد کردند".»

همچنین محمدیان علت حضور پلیس را ساماندهی وضعیت حرکت قطار‌ها دانست.

به گفته او در حال حاضر با پلیس مترو هماهنگی‌های لازم انجام شده که نظم در ایستگاه مذکور برقرار شود تا مردم اجازه بسته شدن در‌های قطار را بدهند چرا که تا زمانی که این قطار حرکت نکند، سایر قطار‌ها نمی‌توانند وارد ایستگاه شوند این در حالیست که شاهد ترافیک قطار‌ها در سایر ایستگاه‌های ماقبل هستیم.

 

همچنین خبرگزاری ایسنا در این باره نوشت: 

متروی کرج - صادقیه چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت در مسیر خود چند بار متوقف و با اخلال در حرکت مواجه شد و مسافران به ناچار از این قطار پیاده شدند. به گفته برخی کارمندان این خط مترو، تجمع چند نفر بر روی ریل این مسیر، دلیل این اختلال بوده اما مدیر روابط عمومی شرکت مترو با بیان اینکه قطار بعدی که مسافر داشته، به دلیل ازدحام مسافران قطار قبلی نتوانسته از ایستگاه خارج شود، گفته است: مسافران اجازه نمی‌دادند درهای مترو بسته شود و اختلال در حرکت ایجاد کردند.

 

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =