یک روز پس از آنکه در حاشیه راهپیمایی روز قدس، علیه علی‎اکبر صالحی شعارهایی داده شد، مشاور فرهنگی رییس جمهور به آن واکنش نشان داده و شعاردهندگان را ناآگاه خواند.

به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته فیلمی منتشر شد که نشان می داد هنگام حضور علی‎اکبر صالحی در راهپیمایی روز قدس در تهران، برخی شعارهای تندی از جمله «مرگ بر خائن»، «مرگ بر وطن فروش» و «مرگ بر منافق» علیه وی سردادند. یکی از افراد هم خطاب به صالحی می گویند «والله بالله دروغگویی»!
این فیلم نشان می دهد که صالحی مسیر خود را تغییر می دهد اما این افراد همچنان وی را دنبال می کنند و شعارهای خود را تندتر و با صدای بلندتر علیه وی تکرار می کنند.

در این بین صالحی روبه یکی از شعار دهندگان می گوید: «خیلی بی ادب هستی. ادب داشته باش.»

امروز حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهور در واکنش به این اقدام در توئیتر خود نوشت: آگاهی از دستاوردهای غیرنظامی سازمان انرژی اتمی در دوران 1392-1400 کسانی را شرمنده خواهد کرد که ناآگاهانه علیه رئیس آن شعار دادند و کسان دیگری رارسوا خواهد کرد که آگاهانه این طراحی را انجام دادند.

سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش نیز دیروز در توئیتی نوشته بود: متاسفانه توهین به یکی از شریف ترین اعضای هیات دولت در راهپیمایی همبستگی ملت ایران با ملت فلسطین، تنها نتیجه اش به حاشیه بردن حضور میلیونی مردم در روزیست که باید صدایی واحد از ایرانیان به جهان مخابره شود.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    5 0
    اقای دادستان متخصص زلف خانمها کجایی چرا ساکتی وقتی به دانشمندان کشور توهین می شود؟
  • بی نام A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    4 3
    از کاسب تحریم چه انتظاری داری که نانش قطع شده
  • بی نام IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    2 0
    این افراد کی هستن چه کسی یا نهادی پشت این بادمجان دور قاب چینان هست که هر کاری علیه منافع کشور میخوان انجام میدن کسی هم کاریشون نداره بعد اگر کس دیگه ای به مساله ای اعتراض داشته باشه اقدام علیه امنیت ملی حساب میشه
  • بی نام A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    3 0
    این ادما خودتون گفتین جیره خورن وفرقی نمیکنه که یک روز بگن درود بر صالحی یا بگن مرگ بر ش اما واقعا انچه که مهم اینه که ادمی فقط یک راه داره وانم راه خداست که خیلی سخت یک روز هورامیکشن یک روز هم مرگ میگن
  • بی نام A1 ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    3 0
    جنتی:روحانی بعضی حرف‌ها را بزند کشوربه‌هم می‌ریزد/ واکنش رئیس قوه‌قضاییه را به یک انتقادکوچک ندیدید؟ خدا همیشه مکاران را رسوا می کند. دلیل این که مردم نمی تونند باور کنند که اصلاح طلبان ودولتیها به دنبال وحدت نیستند . این سخنان نمونه وحدت شکنی است یا ....
  • بی نام A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    6 1
    لیاقت این دولت همینه. هرچی تندروها جلو اومدن به جای اینکه یک تو دهنی بهشون بزنه یک قدم عقب رفت. برای همین به دکتر صالحی باید هم در خیابان توهین بشه. این متولی حرمت امامزاده اش رو نتونست حفظ کنه. امیدی هم به انتخابات 1400 ندارم. مردم دوباره قهر خواهند کرد و ما دوباره گرفتار احمدی نژادی دیگر خواهیم شد.
  • بی نام DE ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    0 7
    همین آقایی که شما بهش میگی شریف انقدر حزب باده که تو هر دو دولت بوده، تو یکی هر روز سانتریفیوژ میکاشته تو اون یکی بتن میریخته تو استخر آب سنگین
  • بی نام A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    5 0
    آقای جلیلی ، واقعیتی که میفرمائی این است ؟
  • بی نام A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    3 0
    یادش به خیر. یک روز امام گفت من به پشتوانه این ملت توی دهن شاه می زنم و زد. اما 40 سال بعد از اون روز مردم از دولت روحانی پشتیبانی کردند و ایشان نتوانست در دهان چهارتا تندرو بزنه. خجالت آور است.
  • بی نام A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    4 1
    آقای صالحی را آدم با علم می دانم و به نظر من این هایی که شعار دادند علیه صالحی خائن و وطن فروشند و همین ها ایران را به نابودی کشوندند
  • احمد A1 ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    3 0
    تو مطب تو روستا نوشته اگه کسی به منشی دکتر بی احترامی بکنه صد ضربه شلاق میخوره..بعد محافظ ها چه کاره بودن؟چرا واکنشی رخ نداده؟
  • بی نام A1 ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    4 1
    برای خدمت به صهیونیست ها حتما نباید اسراییلی بود. بلکه در پوشش تندروی هم می توان به صهیونیست ها خدمات فراوانی کرد.
  • محسن IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    5 0
    اونیکه بخاطر شعار نه غزه نه لبنان دردش گرفت و هنوزم میناله چرا ازاین توهین ها ناراحت نمیشهتوهین به هاشمی.توهین به خاتمی.توهین به صالحی. توهین به روحانی.توهین به سید حسن خمینی.و... اخه تا کی یه مشت خود سر آتش باختیار هر غلطی میخوان بکنن
  • بی نام A1 ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    0 4
    صالحی در ارتباط با اهمیت هسته ای غلو میکند، همه تصمیم سازان را به اشتباه میاندازد. او باب طبع سیاسیون نظر فنی میدهد. در صورتی که ایشان باید بر اساس استدلال دقیق فنی و اقتصادی در حوزه انرژی اظهار نظر کند. ایشان باید ارزش واقعی صنعت هسته ای که بسیار کمتر از تصور رایج است را به مسئولان بگوید. مسئولان باید بدانند که بابت چه صنعت بی ارزشی این همه هزینه داده ایم.