هوشمندی کی‌روش برای لو نرفتن نام جانشین چشمی

با مصدومیت روزبه چشمی، هنوز مشخص نیست چه کسی در بازی با اسپانیا به جای او به میدان خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در نشست خبری امروز کارلوس کی روش و مسعود شجاعی خبرنگاران حاضر هم از سرمربی و هم از کاپیتان تیم ملی ایران درباره مصدومیت روزبه چشمی و جایگزین او سوال کردند اما به پاسخ واضحی نرسیدند.
کی روش در این باره ضمن ابراز تاسف بابت مصدومیت چشمی حرف دیگری نزد و فقط اعلام کرد که این مساله اتفاق ناراحت کننده ای است. همچنین مسعود شجاعی نیز وقتی با این پرسش مواجه شد، خطاب به خبرنگاران گفت: «روزبه بازی خوبی کرد. او نشان داد با توجه به فشاری که روی او نشان داد چه کیفیتی دارد. البته ما بازیکنان خوبی داریم که می توانند در این پست بازی کنند و به تیم ملی دعوت شدند. ما یک تیم نیستیم، یک خانواده و یک ملت هستیم و این از فرهنگ ما می آید. قبلا هم نشان دادیم در شرایط سخت توانستیم بهترین نتیجه را بگیریم. این اتفاق که برای روزبه به وجود آمد به ما کمک می کند بیشتر از همیشه متحد باشیم. روزبه به عنوان دوست و برادر ما در زمین نیست و ما با بازی خوبمان می توانیم به او نشان دهیم چقدر به فکر او هستیم.»
با این صحبت ها خبرنگاران درباره جانشین روزبه چشمی مقابل اسپانیا به جواب مشخصی دست پیدا نکردند و حال باید دید تدبیر کی روش برای پر کردن جای خالی این بازیکن چیست.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =