لرستان پتانسیل بالایی در زمینه جاذبه های فرهنگی و گردشگری دارد

نماینده مردم بروجرد در مجلس :لرستان پتانسیل بالایی در زمینه جاذبه های فرهنگی و گردشگری دارد

به گزارش خبرآنلاین لرستان،دکتر علاءالدین بروجردی در دیدار با مهندس سید امین قاسمی بر تلاش برای افزایش اعتبارات اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد .
دکتر بروجردی اظهار داشت : استان لرستان ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه اماکن تاریخی و گردشگری دارد که در صورت احیای این ظرفیت ها و فراهم کردن زیرساخت های می تواند به یکی از قطب های اصلی گردشگری در کشور تبدیل شود .
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از تلاش های اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان برای مرمت و احیای بافت تاریخی بروجرد افزود : وجود خانه های تاریخی ، جاذبه های کم نظیر طبیعی و صنایع دستی بروجرد ، فرصت مناسبی برای معرفی هرچه بهتر ظرفیت های فرهنگی و گردشگری این شهرستان به شمار می رود .
بروجردی؛ حفظ و احیای بناهای تاریخی لرستان را از اولویت های مهم این استان دانست و بیان داشت : مجمع نمایندگان استان نیز در این زمینه و برای افزایش اعتبارات این حوزه تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت .
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان هم گفت : خوشبختانه از بتدای سال تاکنون با رشد چشمگیر گردشگر در استان لرستان مواجه هستیم به طوریکه در ایام نوروز افزایش دو برای مسافران را شاهد بودیم .
مهندس سید امین قاسمی با اشاره به اینکه استان لرستان پتانسیل بالایی در زمینه جاذبه های فرهنگی و گردشگری دارد که باید در راستای احیای آن تلاش کرد بیان داشت : برای افزاریش اعتبارات به کمک مجمع نمایندگان استان نیاز داریم .
مهندس قاسمی افزود : فراهم کردن زیرساخت های گردشگری در استان در دستور کار این اداره کل قرار دارد که در نتیجه ایجاد اشتغالزایی را به دنبال خواهد داشت .

 

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 788688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =