چهارشنبه 28 شهریور 1397
چهارشنبه 20 تیر 1397 - 09:58:07 چاپ

دعوای جنجالی رامبد جوان و فرحبخش بالا گرفت/ طرح انتقادات تند علیه «خندوانه» و جوان

فرهنگ > تلویزیون - ابتکار نوشت: در چند روز گذشته جدال لفظی شدیدی بین رامبد جوان و محمدحسین فرحبخش شکل گرفته است. ابتدا فرح‌بخش تهیه‌کننده و کارگردان سینما در صحبت‌هایی تهیه‌کننده برنامه «خندوانه» را به زد و بند و رانت‌خواری متهم کرد و سپس رامبد جوان این ادعا را رد کرد و گفت: «اگر ادعایی دارید با سند مطرح کنید و اگر نه حرفی نزنید.» این سخنان باعث واکنش شدیدتری از سوی فرح‌بخش در نوزدهم تیر شد.

روز گذشته محمد حسین فرح‌بخش در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر کرد و گفت: «یارب! مباد که گدا معتبر شود... یادت رفته که پانزدهم بهمن 96 مقابل ناجی هنر گفتی جواد فرحانی تهیه‌کننده خندوانه است و علی احمدی فقط کارهای تدارکات را انجام می‌دهد؟!

رامبد جان! تا سه سال قبل اگر ماشینت را می‌دزدیدند نمی‌توانستی جایگزین کنی و حالا...!؟ بیخودی برای مردم گرسنه نقش بازی نکن! اگر روراست هستی بیا و عقبه اسپانسرهای برنامه‌ات را افشا کن. آیا این اسپانسرها متصل به بیت‌المال نیستند؟ پول اسپانسرهایی که وارد برنامه‌ات شدند برای مردم پابرهنه نیست که در آبادان و خرمشهر آب هم ندارند؟ من بعد از سال‌ها کار در سینما هستم، نمی‌توانم همزمان سه فیلم تهیه کنم شما از کجا سرمایه تولید متوالی چند فیلم را فراهم کرده‌ای؟ زمانی که من به شما نقش دادم کسی در سینما به شما نقش یک نمی‌داد! خنده‌دار است که می‌گویی احمدی سابقه 24 سال تهیه‌کنندگی دارد! این سابقه در کجا بوده؟ این بنده خدا تازه به‌ واسطه اعتراضات ما به خاطر عملکرد غلطش در تصویرشهر و توقیف فیلم‌های مجوز دار از گمنامی درآمد.»

محمدحسین فرح‏بخش، برای اولین بار در روز پنجشنبه 14 تیر، ویدئویی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که در آن سیدعلی احمدی، مدیر عامل موسسه تصویر شهر را به‌خاطر نمایش ندادن آثارش در سینماهای وابسته به شهرداری تهران مورد انتقاد قرار داد. او در این مصاحبه مدعی شد سید علی احمدی که تهیه کننده «خندوانه» نیز هست، در پشت پرده این برنامه مشغول رانت خواری است و به رامبد جوان درباره این تهیه‌کننده هشدار داد.

رامبد جوان مجری برنامه پربیننده «خندوانه» هم با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام در ۱۷ تیر به صحبت‌های محمد حسین فرح‏بخش درباره علی احمدی تهیه‌کننده برنامه «خندوانه» واکنش نشان داد که همین واکنش باعث انتشار ویدئویی تندتر از فرح‌بخش درباره رامبد جوان شد. (اینجا)

57243

24 دیدگاه
  • بی نام
    چهارشنبه 20 تیر 1397 - 10:12:24
    پاسخ
    159 1

    دعوا سر پول است

    • بی نام
      چهارشنبه 20 تیر 1397 - 12:52:25
      17 0

      فقط پول نیست. یاد صحبت یه مسئولی افتادم که گفته بود مردم دیگر به حرف ما گوش نمیدهند باید از طریق سلبریتی ها و هنرمندان وارد شویم و حرفمان را بزنیم.

    • بی نام
      چهارشنبه 20 تیر 1397 - 13:18:47
      30 15

      حیف وقت که بزاری برای رامبد

    • بی نام
      چهارشنبه 20 تیر 1397 - 13:59:08
      7 5

      هنرمندای ما باید اخلاق حرفه ای رو رعایت کنن و از هنرمندای خارجی درس بگیرن و ببینن که اونا همیشه مردمی و خاکی هستن

    • قاسم
      شنبه 23 تیر 1397 - 09:05:48
      0 2

      وقتی میگیم سلبریتی بیسواد چرا ناراحت می شوید؟

  • بی نام
    چهارشنبه 20 تیر 1397 - 10:31:35
    پاسخ
    207 0

    ایکاش کسی در این مملکت بود که به این عزیزانی که موقع دعوا یاد ما مردم گرسنه می افتند یادآوری میکرد: بابا دعواتونو بکنید به کار ماها کار نداشته باشید لطفا اسم ما را نیاورید از ما مایه نگذارید مطمئن باشید با وجه المصالحه کردن نام ما آنهم نه خود ا مردم شما برنده دعوا نیستید

    • بی نام
      چهارشنبه 20 تیر 1397 - 11:08:34
      33 0

      احسنت. تا موقعی که این عزیزان کارهاشون وفق مراده یاد ما مردم گرسنه و آب و هوای خوزستان و بیت المال و ....... نمی افتند. همین که کارشون گره میخوره یا مثل این آقا فیلماشون پخش نمیشه تمام مشکلات مردم یادشون میاد. لطفن هر چی میخاین با هم دعوا کنید تا به خواسته تون برسید ولی از مردم مایه نزارین. با گفتن شما مشکلات مردم حل نمیشه و هیچ گربه ای هم محض رضای خدا موش نمیگیره.

    • حسینی دولت آبادی از قزوین
      چهارشنبه 20 تیر 1397 - 12:26:23
      28 13

      من به این آقا با این سبک افشاگریش اعتمادی ندارم. برای کوبیدن رامبد حرفهای خصوصی بین خودشون حتی اگه درست هم باشه رو مطرح میکنه و پای دو نفر دیگه از همکارانشون رو به میان میاره. اسم مردم و بیت المال رو هم میاره تا احساسات مردم رو تحریک کنه. اگه با رامبد مشکلی داری خودتون حلش کنید. اگه از رانت و زد و بند اطلاع داری مدارکش رو رو کن. بیخود پای دیگران رو وسط نکش. مردم حرف سالم و ناسالم رو متوجه میشن.

  • کارگر خسته
    چهارشنبه 20 تیر 1397 - 11:02:28
    پاسخ
    110 4

    برنامه خندوانه الان شده بمب تبلیغاتی روبیکا..خندوانه از بیت المال پول نمیگیره؛ اسپانسر پولو میده، ولی مهم اینه که خود اسپانسر آیا از بیت المال ارتزاق میکنه آیا یا نه..خبر انلاین نسبت نظرات خیلی سخت میگیرید تا حالا یه بارم نظرات منو نذاشتید

    • بی نام
      چهارشنبه 20 تیر 1397 - 13:24:21
      12 18

      الان می گید چیکار کنن.... یه برنامه ساخته شده که دل مردمو شاد کرده ... شادی رو به خونه ها آورده حالا یه عده دارن حرف از پول بیت المال می زنن... بالاخره این برنامه باید یه جوری ساخته بشه دیگه ...حالا چه از محل اسپانسر چه از محل بیت المال ....یه عده از اینکه رامبد تو دل مردم جا پیدا کرده از رو حسادت دارن سنگ اندازی می کنن ... مگه برنامه بدیههههههههههه....کارمون شده الکی موضع گیری کردن ....خودمون هم نمی دونیم با خودمون چند چندیم

    • رضا
      چهارشنبه 20 تیر 1397 - 13:44:56
      16 5

      دوست عزیز تا حالا پیش خودت فکر کردی که مالک خود روبیکا کیه؟سخت نیست پیدا کردنش مالکش خود صدا سیماست پس قطعا از بیت المال پول میگیره

    • محمد
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 12:30:52
      11 3

      راست میگیا. اگر این آقا دلسوز مردمه چرا مدارکی که داره رو رو نمی کنه و هی تهدید می کنه. این یعنی هدفش گرفتن باج از یه نفره و مردم و بیت المال براش یه وسیلن. روزی که امام زمان ظهور کنن خیلی هامون باید خجالت بکشیم

    • بدیع
      جمعه 22 تیر 1397 - 17:20:06
      1 0

      بی نام چهارشنبه 20 تیر 1397 13:24:21 ساد ه هستید یا مزدبگیرشان؟ انصاری ها و هدایتی ها هم با کمک به تیم ملی به اصطلاح خودش دل مردم را شاد میکرند ولی بزرگترین بدهکار بانکی هستندو......... شاید تو با صدقه خوشحال بشی اما قشر فرهیخته پرشگر است

  • فرهاد
    چهارشنبه 20 تیر 1397 - 11:17:15
    پاسخ
    16 32

    هر چه پول گرفته رامبد حلالش باشه که تو این روزگار لبخندی به لب مردم میاره حتی برای همون گرسنه ها صدها برابر پول خرج فیلمهای سفارشی و برنامه های بدون بیننده و تبلیغاتی میشه. نوش جونت رامبد

  • بی نام
    چهارشنبه 20 تیر 1397 - 11:21:46
    پاسخ
    13 9

    به فرض که بیت المالی هم باشه،برای خنداندن مردم مصرف میشه نه برای اشک و خار به چشم مردم کردن. در ضمن کسی به قطار ایستاده سنگ نمیزنه. حسودی برای قلبت ضرر دارها

  • مهدی
    چهارشنبه 20 تیر 1397 - 11:29:10
    پاسخ
    3 3

    دعوای زرگری

  • بی نام
    چهارشنبه 20 تیر 1397 - 12:07:27
    پاسخ
    23 5

    بچه ها باهم بخوريد .دعوا نكنيد.اين سفره سالهاست كه پهن است و همه دارن ميخورند و مي آشامند و اسراف هم ميكنن.ولي دعوا كار بدي.رامبد جان تك خوري نكن.يه كم جمع تر بشين ايشون هم جا بشه.نوش جانتون.

  • بی نام
    چهارشنبه 20 تیر 1397 - 12:33:18
    پاسخ
    36 4

    یعنی شما فکر می کنید فرحبخش داره دروغ می گه؟ به همین سادگی ست و کافیه به جایی وصل بشی. نه استعداد لازم داری و نه پشتکار. یهو میفتی وسط بهشت.البته من در مورد جوان و احمدی نمی دانم اما دور از ذهن نیست و در ضمن برایم هم مهم نیست.

  • بی نام
    چهارشنبه 20 تیر 1397 - 12:52:47
    پاسخ
    10 11

    يه نفر هم پيدا شده برنامه ساخته مردم دارند لذت مي برند خوب اين وسط درآمد هم داره ، به نظر من تمام اين مسائل بر ميگرده به حسادت .

    • بی نام
      پنجشنبه 21 تیر 1397 - 17:03:18
      7 5

      تکلیف من که لذت نمی برم و نگاه نمی کنم چیه؟

    • مهدی
      جمعه 22 تیر 1397 - 11:47:57
      0 2

      بی نام عزیز شما بزن شبکه دیگه رو نگاه کن

  • پژمان
    چهارشنبه 20 تیر 1397 - 13:34:51
    پاسخ
    16 19

    به عقبه که نیگاه میکنم . بدون لحظه ای تردید رامبد رو ادم بهتری میدونم

  • حق گو
    چهارشنبه 20 تیر 1397 - 23:53:58
    پاسخ
    15 6

    اونایی که میگن رامبد خنده اورده به خونه مردم.بدونن که ادم عاقل که الکی نمیخنده ادم زور خنده کنه که چی بشه.شما برنامشو با مدیری دیدید مدیری چقد سنگین بود اما رامبد چی .اگه این برنامه جنابخان رو نداشته باشه ۲هزار هم نمی ارزه.

  • آسو
    پنجشنبه 21 تیر 1397 - 20:10:28
    پاسخ
    3 2

    خندوانه خیلی برنامه شاهکاری نیست، بد هم نیست ولی خیلی از فیلم های آبدوغ خیاری جناب فرحبخش بهتره، جناب فرحبخش رامبد جوان تهیه کننده پیام های بازرگانی بوده سالهاست خیلی قبلتر از 3 سال پیش و در آمد بسیار بالای داشته از بیخش هم بچه پولدار بوده فکر کردی عهد بوقه با این پزهای "من میدونم شما خبرندارید" بیای جلو مثلا کسی رو خراب کنی ولی رامبدجان یه توصیه تو هم برو همون پیام بازرگانی بساز

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

پربیننده‌ترین