ایلنا نوشت: یک عضو فراکسیون امید در خصوص دیدار اعضای این فراکسیون با رئیس دولت گفت: جلسه بسیار خوبی برگزار شد و رئیس جمهور در این نشست تاکید کردند که مدت هاست پیگیر رفع حصر هستند.

فاطمه سعیدی درباره دیدار اعضای هیات رییسه فراکسیون امید، هیات رییسه مجلس و روسای کمیسیون‌های امیدی مجلس با رییس‌جمهور گفت: صبح امروز هیات رئیسه مجلس اعضای فراکسیون و همچنین کمیسیون امید با رئیس‌جمهور دیداری داشتیم که می‌توان گفت یک جلسه دوساعت بسیار خوبی تشکیل شد.

وی ادامه داد: نمایندگان عضو فراکسیون امید حدود یک ساعت مسائل جاری مانند مشکلات اقتصادی، برجام و سایر موارد مواردی را مطرح کردند، رئیس‌جمهور هم در مقابل نزدیک به یک ساعت به سوالات و پرسش‌های ما پاسخ دادند.

نماینده مردم تهران در دهمین مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من به عنوان عضوی از فراکسیون حقوق شهروندی از رفع حصر،‌ تعیین تکلیف بازداشتی‌های محیط‌زیست، احکام سنگین دانشجویان،‌ زندانیان دروایش،‌ معضلات قشر زحمت‌کش معلمان و آموزش پروش و حضور زنان مسائلی را با رئیس‌جمهور در میان گذاشتم و ایشان هم به تناوب پاسخ دادند.

وی خاطر نشان کرد: رئیس جمهور تاکید کردند مدت‌هاست که پیگیر مسائلی مانند احکام دانشجویان و رفع حصر هستند .

2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
    16 1
    ایشون قول نداده فقط گفته پیگیره
  • آیدین BE ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
    0 3
    من موندم مگه الان مشکل مردم، رفع حصر هست که این آقایون لیست امید در این جلسه آن را پیگیری کردند؟ آیا بهتر نبود تمام وقتشون را برای یافتن راه حلی جهت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی می کردند؟؟؟؟
  • بدون نام ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
    1 2
    كي نگران حصره ، من كه نگران نون شبم
  • امیر تبریز اوغلی IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
    0 0
    اولا رییس جمهور خیلی از این قول ها داده... دوما والا مشکل من و امثال من ارز 10 هزار تومنی و سکه4میلیونی و بیکاری. تورم رکود ... هست نه حصر یا رفع حصر عده ای مجرم