دوشنبه 30 مهر 1397
پنجشنبه 18 مرداد 1397 - 11:22:01 چاپ

واکنش حمید فرخ‌نژاد به تهدید محسن چاوشی/ عکس

فرهنگ > موسیقی - حمید فرخ نژاد در حمایت از محسن چاوشی، با بیان اینکه صدای درد مردم بودن هزینه دارد از او درخواست کرد که صدای مردم بماند و نوشت: «در حافظه هنر این مردم ماندگاری.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمید فرخ نژاد با انتشار تصویری از محسن چاوشی در اینستاگرام نوشت: «محسن عزیزم ، صدای درد مردم بودن هزینه داره، جماعت حقیری که حریف هنر و ازادمنشیت نیستن ،روی بوم چرکین مغز سیاهشون میخوان تصویر مخدوشی ازت رسم کنن، صدای مردم بمون که شانت بالاومبراس و در حافظه هنر این مردم ماندگاری.»

محسن چاوشی روز گذشته با انتشار پستی در اینستاگرام، اعلام کرده بود که اگر تا 20 مرداد مجوز آلبوم جدیدش صادر نشود، این اثر را منتشر خواهد کرد. (اینجا)

پست اینستاگرامی حمید فرخ نژاد در حمایت از محسن چاوشی

57243

11 دیدگاه
  • بی نام
    پنجشنبه 18 مرداد 1397 - 11:41:31
    پاسخ
    202 3

    کجای دنیا یک اثر هنری حالا می خواهد رمان باشد ، شعر و حتی موسیقی باید یک عده دیگر با یک روحیه و افکاری متفاوت آنرا تایید کنند.؟؟؟همیشه به این فکر میکنم اگر سعدی ، حافظ ، مولانا و.... در زمان ما زندگی میکردند اصلا این شاهکارها خلق می شدند ؟؟؟؟

    • شمس اصفهانی
      پنجشنبه 18 مرداد 1397 - 13:37:36
      11 181

      کسی که نمیتواند در چهارچوب جمهوری اسلامی باشد اصلا نباید باشد.

    • بی نام
      پنجشنبه 18 مرداد 1397 - 13:42:33
      48 2

      دل میرود ز دستم صاحبدلان خدا را ما ...

    • پسرک
      پنجشنبه 18 مرداد 1397 - 14:18:44
      3 28

      شمس حرف دل منو زدی احسنت

    • بدون نام
      پنجشنبه 18 مرداد 1397 - 14:44:20
      4 3

      جواب سوال اخرتان خير،

    • بی نام
      پنجشنبه 18 مرداد 1397 - 15:08:33
      25 2

      آهنگ خوزستان ارزششو داشت آبروشونو برد.

    • بی نام
      پنجشنبه 18 مرداد 1397 - 15:19:54
      6 33

      در جواب شمس اصفهانی، رهبری هم با حضور مخالفین نظام در کشور مشکلی ندارند و حتی آنها رو به رغم مخالفتشان در انتخابات تشویق به رأی دادن کردند. اون وقت شما فتوای کی رو خوندی که اینطوری نظر میدی؟ نکنه از همانهایی گرفتی که به قاتلان قتلهای زنجیره ای فتوای مهدور الدم بودن قربانیان رو داده بودن؟ مگه جمهوری اسلامی یک دیکتاتوری تمام عیاره که هر کی قبولش نداشته باشه اصلا نباید وجود داشته باشه؟ امثال شما با این افکارتان از هر دشمنی برای نظام خطرناک ترید.

  • محمد
    پنجشنبه 18 مرداد 1397 - 12:38:17
    پاسخ
    69 6

    اصلا اصلاحیه یعنی چی؟ یعنی چی چندتا کلمه باید اصلاح بشه؟ مگه یه قطعه کلا چند دقیقست کا بخواد عوض بشه؟ اصلا شما با چی مشکل دارین؟ امیدوارم هیچکدوم از هنرمندا زیر بار این زورگویی ها نرن و بایستن جلوی این زیاده خواهیها

  • سروش
    پنجشنبه 18 مرداد 1397 - 13:36:35
    پاسخ
    80 8

    درود به هر دو هنرمند بزرگ و فهیم...

  • بی نام
    جمعه 19 مرداد 1397 - 11:04:24
    پاسخ
    3 20

    چه نون قرض دادن حال بهم زنی.حالا خوبه n تا همکاری با ارگانهای دولتی و حکومتی داشتن.اگر آدمهایی که توی این ارگانها هستن انقدر بد هستن چرا باهاشون کار می کنی بزرگوار؟آهان یادم نبود.پولش خیلی قلمبست

  • بی نام
    جمعه 19 مرداد 1397 - 11:40:34
    پاسخ
    23 2

    درود بر محسن چاوشی عزیز

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700