مدیرکل ورزش وجوانان استان چهارمحال وبختیاری گفت: بر اساس قرارداد با بانک رسالت، 30 میلیارد ریال اعتبار برای اعطای تسهیلات قرض الحسنه اشتغال جوانان در چهارمحال و بختیاری در نظر گرفته شده که جوانان می توانند با ارائه طرح های اشتغالزایی از این فرصت استفاده کنند.

حمید کریمی درگفتگو با  خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری  افزود : مرحله اول این تسهیلات با تامین اعتبار از طرف وزارت ورزش و جوانان مبلغ 10 میلیارد ریال با سود 6درصد پرداخت خواهد شد که متقاضیان می بایست طرح های اشتغالزایی خود را هر چه سریعتر به ادارات ورزش و جوانان و یا معاونت فرهنگی و امور جوانان این اداره کل تحویل دهند.

وی بازپرداخت مرحله اول این وام را 60 ماهه و حداکثر300 میلیون ریال عنوان و اضافه کرد: اولویت پرداخت این وام با جوانانی است که در سنین 18 تا 35 سال بوده و با قید فوریت طرح های اشتغالزایی خود در حوزه تولید لوازم ورزشی، تولید لباس کار، فرم مدارس، پیراهن مردانه، دامپروری، تولید نان و شیرینی و تولید میوه و سبزی خشک و گیاهان دارویی را تحویل دهند.

۳۰ میلیارد ریال وام ۶ درصد اشتغال‌زایی منتظر جوانان چهارمحال‌وبختیاری

به گفته مدیر کل ورزش و جوانان پس از اتمام مرحله اول، بانک رسالت بر اساس قرارداد با وزارت ورزش و جوانان موظف به پرداخت 20 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی با بازپرداخت حداکثر 36 ماهه است لذا جوانان برای استفاده از مرحله اول این تسهیلات که دارای شرایط بسیار مطلوب در سود و پرداخت است می بایست با قید فوریت طرح های خود را ارائه دهند.

این تسهیلات ویژه جوانان 18 تا 35 سال در شهرهای کوچک و روستاها می باشد و در صورت کامل بودن مدارک متقاضی، این وام حداکثرظرف مدت 2ماه به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

گفتنی است این تسهیلات به در مرحله اول به 14 استان کشور تخصیص یافته که مبلغ 30میلیارد ریال سهم استان چهارمحال و بختیاری است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 795919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =