یکشنبه 1 مهر 1397
پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 18:06:53 چاپ

نظر شما دربارهٔ این عکس چیست؟/ کشتار وسیع حیوانات

جامعه > محیط زیست - مدیرعامل موسسه حافظان و دوستداران طبیعت شهر ساوه از کشتار وحوش در این شهر خبر داد. از متخلفان تعداد ۳۲ کبک، ۴ کبوتر و یک خرگوش شکار شده کشف شد و قطعاً تعداد وحوش زخمی بسیار بیش از این‌هاست.

خبر کشتار وسیع پرندگان وحشی در ساوه امروز -پنج‌شنبه ۲۱ شهریور ۹۷- در رسانه‌ها بازتاب یافت. 

افزون بر قانون‌شکنی، شکار غیرقانونی می‌تواند تهدیدی برای تنوع‌زیستی و حتی عامل انقراض گونه‌ها باشد. انواع مختلفی از شکار غیرقانونی وجود دارند که بسیاری از آن‌ها به عنوان تهدیدهایی جدی از سوی فعالان محیط زیست در نظر گرفته می‌شوند. شکار غیرقانونی به عنوان عامل اصلی نابودی بسیاری از گونه‌ها در سراسر جهان و ایران شناخته می‌شود.

شما مخاطب خبرآنلاین هم می‌توانید نظر و دیدگاه‌تان را درباره این عکس و کشتار حیوانات، در بخش دیدگاه به صورت کامنت ارائه نمایید.

کشتار وسیع پرندگان وحشی


4545

46 دیدگاه
  • مجید
    پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 18:23:11
    پاسخ
    13 102

    بستگی داره تو کدام استان باشه. تو یه سری استانها یک کلاغ چهل کلاغ و وا مصیبتا بشه ، تو یه سری دیگه ماست مالی.

    • حمید
      پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 20:43:16
      5 25

      متاسفانه با گرون شدن ارز هم مردم ضعیف شدند و شکار برای روستاییان برای غذا بیشتر شده از طرفی شکار پرندگان وحشی مثل عقاب برای فروش به کشورهای دیگه خیلی به صرفه شده

    • بی نام
      پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 21:36:06
      7 22

      وقتی گوشت مرغ گرون بشه کم کم باید منتتظر کشتار حیواناتی مانند .......باشیم

    • بی نام
      پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 22:31:51
      47 4

      نفرین بر عاملان این جنایت

    • مهربان
      جمعه 23 شهریور 1397 - 07:40:05
      37 2

      بعضی پولدارهای بی دغدغه که برا تفریح می کشند بعضی بی پول های کم اطلاع دیگه چرا می کشند این زبون بسته ها را؟!

    • بی نام
      جمعه 23 شهریور 1397 - 08:27:44
      37 1

      بیمار گونه

    • بی نام
      جمعه 23 شهریور 1397 - 10:56:43
      16 2

      کافیه فقط جای انسانها با پرنده ها در این عکس عوض بشود.

  • بی نام
    پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 18:34:03
    پاسخ
    111 4

    توقیف اسلحه، حبس و نقره داغ

    • بی نام
      پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 20:31:31
      10 2

      وآزادگذاشتن آنهائیکه همنوعانشانراشکارمیکنند؟

  • بی نام
    پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 18:48:22
    پاسخ
    59 11

    نظرم این است که کسی که دست به شکار این حیوانات بی زبان زده کار خوبی نکرده ... ای کاش وضع طوری بود که هیچ کس نیاز به چنین کاری نداشت

    • بی نام
      جمعه 23 شهریور 1397 - 11:40:36
      18 1

      اکثرا واسه سرگرمی می زنن نه احتیاج مالی عزیز جان شما هم لازم نکرده واسه توجیه کارشون بهونه جور کنی

  • بی نام
    پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 19:03:10
    پاسخ
    83 5

    یعضی ها وحشی شدن

  • حسین
    پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 19:05:29
    پاسخ
    77 9

    نظراتمون در مورد دلار فایده ای داشت که در مورد این نظر بدیم؟

    • بی نام
      پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 20:34:40
      6 3

      سرِکاری و شیرین کاری های خبرآنلاین.

  • بی نام
    پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 19:20:02
    پاسخ
    57 3

    آخر این ها چه آدم هایی هستند ؟!

  • بدون نام
    پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 19:20:02
    پاسخ
    81 4

    بي شرفي و جنايت

    • بی نام
      پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 20:39:02
      2 20

      ولی نتیجه این شکار خوراکی خوشمزه است و تا نخوری ندانی. در ضمن مگر مرغی که روزانه ده ها هزار هزار کشته می شوند جان ندارند و جان شیرین خوش نیست. پس این ها که وحشی هستند پارتی دارترند و البته خوشمزه تر.

  • بی نام
    پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 19:32:33
    پاسخ
    14 100

    اگه ما نکشیمشون بقه کشورها این کار رو انجام میدن و حیفه این گوشتای لذیذ قسمت ملل دیگر بشه، این پرنده هارو فقط باید مردم ما بخورنشون.

    • نیما
      جمعه 23 شهریور 1397 - 00:04:55
      19 3

      کشورهای دیگه حمایت از حیوانات دارن که کسی جرات حیوان ازاری هم نداره. این پرندگان چندین کیلومتر را طی کردن تا اینجا برسن. این رسم مهمان نوازی نیست. چه اتفاقی افتاده که اینقدر سنگدل شده ایم؟

    • بی نام
      جمعه 23 شهریور 1397 - 09:02:12
      24 2

      کارد بخوره شکمی که فقط فکر خوردنه... نترس نمی میری از گشنگی. مرغداری ها رو برای همین تاسیس کردن. به جون پرنده های بدبخت نیافت

    • بی نام
      جمعه 23 شهریور 1397 - 10:23:07
      11 3

      آخه این چه میهمان نوازیه؟!

  • علی
    پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 19:37:48
    پاسخ
    72 5

    در خصوص این عکس مربوط به کشتار حیوانات باید گفت فردی که اقدام به این عمل شنیع و وحشتناک کرده عاری از هر گونه وجدان می باشد . لعنت خدا بر اینگونه افراد.

    • بی نام
      پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 20:29:37
      3 10

      وجدانش راشماداشته باش شکم آن شکارچی وزن وبچه اشراآبرومندانه سیرکن اگربازهم دست به شکارزد تنبیهش کن برادرشکم گرسنه دین وایمان ندارد ،نشنیده ای؟

  • بی نام
    پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 19:38:44
    پاسخ
    17 40

    شهر لنگرود پر از سگ های ولگرد با جثه های قوی میباشد لطفا برای حفظ جان مردم خصوصا کودکان فکری بشود کمترین آسیب وحشت کودکان است که در روحیه آنها تا آخر عمر اثر منفی میگذارد .

  • بی نام
    پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 19:39:15
    پاسخ
    76 3

    شکار پرندگان وحشی در ساوه؟ بهترنبود می نوشتید شکار پرندگان بی دفاع و زبان بسته توسط موجودات انسان نمای وحشی ..؟ آخه این زبون بسته ها کجای این دنیا رو واسه ما آدما تنگ کردن؟اشکم در اومد... چه نظری باید بدیم به این حجم از وحشی گری ...

    • بی نام
      پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 20:41:27
      4 12

      چه رمانتیک.

  • مهدی
    پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 19:49:45
    پاسخ
    59 3

    فقط ادعای تمدنمون می شه. این ها آدم های بی فرهنگی هستن واقعاً!

    • بی نام
      پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 20:42:48
      3 14

      واقعاچه حساس ؟

  • مهرزاد
    پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 19:52:48
    پاسخ
    2 3

    تو این عکس فقط اردک است

  • بی نام
    پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 20:12:58
    پاسخ
    9 5

    کسی که این طور حیوانات را میکشه خیلی راحت هم آدم میکشه

  • بی نام
    پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 20:33:22
    پاسخ
    10 1

    کشتار حیوانات توسط انسانها عملی حرام و قبیح و کشتار انسانها توسط دیگر انسانها عملی حرام تر و قبیح تر .

  • بی نام
    پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 20:56:07
    پاسخ
    24 1

    این پرندگان بیچاره هم از شانس بدشون گذارشون به اینجا افتاده.

    • بی نام
      جمعه 23 شهریور 1397 - 10:19:11
      11 1

      دقیقا

  • بی نام
    پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 20:57:47
    پاسخ
    4 5

    تو اینا بیشتر اردک می بینم.

  • بی نام
    پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 22:12:24
    پاسخ
    12 1

    حقشون سخت ترین مجازاته

  • بی نام
    پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 23:03:44
    پاسخ
    12 1

    دشت بی فرهنگی ما

  • مومیایی
    جمعه 23 شهریور 1397 - 06:27:28
    پاسخ
    16 2

    قانون ضعیف تو همه جای کشور نمایانه

  • بی نام
    جمعه 23 شهریور 1397 - 08:36:28
    پاسخ
    15 1

    مشکل از قانون قضایی هست. شکارچی میدونه هرکاری بکنه هیچکس کاری بهش نداره, فرهنگ و تمدن کیلویی چند, باید قانون سفت و سخت بزارن.

  • بی نام
    جمعه 23 شهریور 1397 - 08:53:26
    پاسخ
    15 3

    سلام عرض می کنم: زمانی که اخلاق، سلامت فهم، شخصیت، در انسان های محترم از بین رود بی نظمی، خشونت جایگزین می شود

    • بی نام
      جمعه 23 شهریور 1397 - 12:37:39
      6 1

      علیک سلام

  • علیرضا
    جمعه 23 شهریور 1397 - 09:39:17
    پاسخ
    11 2

    حد اعلای بی شعوری، قساوت قلب، وحشی گری، در یک کلام پست ترین موجود زنده این کار را نمی کنه...

  • حسنی
    جمعه 23 شهریور 1397 - 10:09:12
    پاسخ
    13 2

    ناراحت کننده وباید برخورد شدیدی با متخلفان صورت گیرد.

  • بی نام
    جمعه 23 شهریور 1397 - 11:59:20
    پاسخ
    5 4

    جان انسان ها بی ارزش هستش وای به حال حیوانات و پرندگان!

  • محمدرضا
    جمعه 23 شهریور 1397 - 13:02:55
    پاسخ
    2 6

    هیچی. آخرش وقتی آدم تنها جاندار روی زمین خواهد بود چه فرقی داره اینا الآن تلف بشن یا صد سال دیگه؟

  • بی نام
    جمعه 23 شهریور 1397 - 13:04:59
    پاسخ
    7 1

    مضحک آن است که سایت خبرآنلاین نظر ما را راجع به چیزی می پرسد ولی اگر نظرمان با آن چه گردانندگان سایت می خواهند مغایر باشد منتشر نمی کند، خوب خبرآنلاین مردمی و دوست داشتنی بهتر نیست مثل بعضی سایت ها که نظر مخاطبشان برایشان اهمیتی ندارد و با وجود ستون ارسال دیدگاه که دارند، هیچ نظری را محترم نمی شمارند شما هم خودتان چیزی بنویسید و به خودتان جوابی که می خواهید بدهید پس چرا نظرسنجی می کنی؟؟؟

  • حسین
    جمعه 23 شهریور 1397 - 13:37:16
    پاسخ
    9 3

    من میگم دست امریکا تو کاره

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

وبگردی