سه شنبه 3 مهر 1397
شنبه 24 شهریور 1397 - 09:33:00 چاپ

فیلم | زائری: دخترخانمی که می‌گوید من حجاب نمی‌خواهم حق دارد

چند رسانه‌ای > فیلم - در ویدئوی زیر گوشه هایی از سخنرانی حجت الاسلام محمدرضا زائری را در یک مجلس عزاداری محرم می شنوید.

مطالب مرتبط
26 دیدگاه
  • بی نام
    شنبه 24 شهریور 1397 - 09:50:53
    پاسخ
    202 12

    دیر متوجه شدید حاج آقا خیلی دیر

    • بی نام
      شنبه 24 شهریور 1397 - 13:54:12
      6 35

      دیر متوجه شده ولی بد هم متوجه شده

  • بی نام
    شنبه 24 شهریور 1397 - 10:17:07
    پاسخ
    17 184

    پذیرش بی دینی برای آنان که می خواهند جزو زیانکاران و گمراهان باشند اختیاریست و قبول دین برای کسانی که می خواهند در اًخرت رستگار شوند اجباریست .

    • بی نام
      شنبه 24 شهریور 1397 - 22:55:00
      27 2

      افراطی های مثل تو مردم را از دین گریزان و روگردان میکنند.خداوند متعال هرگز هیچ انسانی رو مجبور به پذیرش و عمل به دین نکرده و لااکراه فی الدین عین کلام پروردگار متعال است .شاید توهم زدی که از خدا بهتر صلاح مردم رو می دانی؟

    • بی نام
      یکشنبه 25 شهریور 1397 - 15:28:13
      11 3

      خداوند متعال در پاسخ به کافران و گمراهان و عناد ورزان در سوره بقره {آیت الکرسی} فرموده اند : لا اکراه فی الدین " یعنی افراد نامبرده شده در بالا اجباری در پذیرش دین و رستگاری و رفتن به بهشت ندارند و مختارند مستقیما به جهنم و دوزخ بروند .

  • بی نام
    شنبه 24 شهریور 1397 - 10:53:36
    پاسخ
    105 5

    افرین حاج آقا ، اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید.یه عده با تسبیح و چفیه و ته ریش و استغفرالله گفتن و سر پایین انداختن ، و نمازجمعه رفتن و نذری امام حسین دادن، و به تار موی زنان گیر دادن به اسم آمد به معروف و نهی از منکر، در نهایت بدترین منکرها رو مرتکب شدن و مال مردم و بیت المال رو تاراج کردن و می کنند.این عده خیلی در حق دین خیانت کردن ، گناه بی دینی و حجاب گریزی و بد بینی به ولایت فقیه ، دین گریزی مردم همه به گردن این عده است که نه تنها مال مردم که از آن بدتر ایمان و اعتقاد مردم رو هم غارت کردن.

  • جامعه شناس
    شنبه 24 شهریور 1397 - 11:11:12
    پاسخ
    23 187

    منم میخوام دزدی ازاد بشه من میخوام بوق زدن تو جامعه و جلوی در و همسایه ازاد بشه من حق دارم ازاد باشم هر جور دوست دارم زندگی کنم دوست دارم صبح تا شب دستم رو بوق ماشین باشه بقیه میتونن گوشاشونو بگیرن و نشنون

    • بی نام
      شنبه 24 شهریور 1397 - 12:26:23
      156 4

      دزدی و مردم آزاری که آزاده هم وطن

    • بی نام
      شنبه 24 شهریور 1397 - 13:10:27
      68 5

      صدای بوق شما دیگران را آزار می دهد اما بی حجابی خانمها چه آزاری برای شما دارد؟

    • بی نام
      شنبه 24 شهریور 1397 - 13:28:09
      71 2

      الان تو محرم که همه چی آزاده. نمیگن یکی مریض داره تو خیابون با اون طبلها آنچنان میکوبن که آدم سالمش هم مریض میشه

    • negar
      شنبه 24 شهریور 1397 - 13:38:36
      53 3

      هیچ مشکلی نداره، شما اگر تونستی ۲ روز بشین تو ماشینت دستت هم بذار رو بوق ورندار، حالا اینکه عاقلانه است یا نه بحثش جداست، ببین اصلا خودت میتونی؟ یه چیزی بگو بگنجه آخه

    • بی نام
      شنبه 24 شهریور 1397 - 14:00:34
      58 3

      قیاس مع الفارغ نکن. خیلی بده با مغلطه بدنبال تحمیل عقیده خود باشید

    • بی نام
      شنبه 24 شهریور 1397 - 14:14:37
      59 3

      متاسفانه شما هنوز نفهمیدی که دزدی و مردم آزاری ماهیتش متفاوت از حجاب است .

    • بهروز
      شنبه 24 شهریور 1397 - 16:21:01
      9 42

      کاملا درست می فرمایید مزاحمت چه جنبه روانی وچه جنبه فیزیکی داشته باشد مزاحمت وتعرض به حقوق دیگران محسوب می شود اینهایی که می گویند دزدی وبوق زدن با بد حجابی ولختی فرق دارد می خواهندمزاحمت روانی را توجیه وتطهیرکنند یک دزد مال دیگری را می رباید ویک بدحجاب روح و آرامش جنسی وامنیت زندگی های مشترک را سلب وتخریب می کند که در مقام مقایسه شایدازمزاحمت فیزیکی نیز بدترباشداماچون نرم افزاریست برای خیلی از مردم محسوس و به راحتی مشهودنیست.

  • بی نام
    شنبه 24 شهریور 1397 - 11:31:03
    پاسخ
    124 5

    همین منبر رو هم فردا پس فردا از این بنده خدا میگیرن. همه فقط باید مدح بگن

  • ناشناس
    شنبه 24 شهریور 1397 - 11:53:58
    پاسخ
    15 86

    قابل توجه روحانیونی که دین و احکام خدارا با توجیه ویا بدون توجیه فدای اهداف سیاسی ومنافع شخصی خودوخویشان وجناحشون می کنندازحالا بفکرپاسخ دردادگاه عدل الهی باشیدخداوند هرگز فریب نمی خورد.

    • علیزاده
      شنبه 24 شهریور 1397 - 14:23:45
      38 1

      چرا هنگام رانتهای میلیونی خودرو و دلار سخنی از عدل نیست ؟ به کلیه فروشی انداختن مردم حق الناس هست یا انتخاب شخصی افراد ؟ اگر تار مو گناه باشه خدا خودش در روز جزا پاسخ میده نیاز به کتک زدن و زندان انداختن دختران نیست

  • بی نام
    شنبه 24 شهریور 1397 - 12:57:19
    پاسخ
    55 6

    دمت گرم حاجي يا حق

  • بی نام
    شنبه 24 شهریور 1397 - 13:36:25
    پاسخ
    28 1

    این سیستم پخش ویدیوی شما فاجعه است . یه فکری بحالش بکنید

  • بی نام
    شنبه 24 شهریور 1397 - 13:42:48
    پاسخ
    5 29

    مگه این نگفت من ممنوع المنبر شدم پس اون بالا چیکار میکنه؟؟قیمت رو برده بالا؟؟؟

  • بی نام
    شنبه 24 شهریور 1397 - 14:15:49
    پاسخ
    15 2

    به قول دل انگیز تو مارمولک این آخوندی که من می خوام پشتش نماز بخونم.

  • بی نام
    شنبه 24 شهریور 1397 - 15:29:55
    پاسخ
    10 80

    یک بی حجاب حقی ندارد که دیگران را گمراه کند

    • بی نام
      شنبه 24 شهریور 1397 - 16:45:58
      65 5

      7 میلیارد جمعیت کره زمین گمراه هستن فقط شما در صراط مستقیم هستید. خدا را شکر

    • بی نام
      شنبه 24 شهریور 1397 - 17:54:50
      58 4

      یه باحجاب هم حق نداره نظرش رو تحمیل کنه

    • بی نام
      شنبه 24 شهریور 1397 - 23:02:08
      23 2

      دیگران به جای اجبار به حجاب کردن دیگران باید یاد بگیرن چشم هاشون رو درویش کنن و از نگاه کثیف به دیگران خودداری کنن

    • مهران
      یکشنبه 25 شهریور 1397 - 08:41:06
      18 1

      گمراه کدومه؟ خما رو گرفتی واقعا؟ یعنی تو این دنیایی که با یک کلیک میشه همه رو چیز دید دیدن موی خانم با لباس پوشیده گمراهت میکنه؟ بعد مثلا چه جوری گمراه میشی؟ خواهشا یه بار جواب بدین من هیچوقت نفهمیدم. خبر خواهشا درج کن که من واقعا بفهمم پشت این گمراهی چیه که هی ازش اسم میارن چرا جاهای دیگه گمراه نمیشن؟

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700