دوشنبه 30 مهر 1397
شنبه 31 شهریور 1397 - 09:46:20 چاپ

اولین تصاویر از حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در اهواز

چند رسانه‌ای > عکس - رژه نیرو‌های مسلح در اهواز که به مناسبت هفته دفاع مقدس در حال برگزاری بود، با حمله تروریستی مواجه شد. در این حادثه تروریستی چند عنصر مسلح رژه را به گلوله بستند و چندین نفر کشته و زخمی شده اند. از تعداد کشته شدگان اطلاعات دقیقی در دست نیست.

حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در اهواز

حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در اهواز

حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در اهواز

حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در اهواز

حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در اهواز

حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در اهواز

حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در اهواز

حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در اهواز

حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در اهواز

 

 

عکس‌ها: خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، ایسنا
67282

 

 

مطالب مرتبط
9 دیدگاه
  • بی نام
    شنبه 31 شهریور 1397 - 10:41:45
    پاسخ
    7 7

    مردم خشمگین ان

    • پسرخاله
      یکشنبه 1 مهر 1397 - 08:01:38
      1 1

      راست می گه ما مردم از دست تروریستها خیلی خشمگین هستیم.... همه تروریستها رو می گم

  • فرزاد
    شنبه 31 شهریور 1397 - 10:48:44
    پاسخ
    21 1

    بی شرفهای پست فطرت ... زن و بچه مردم رو دیگه هدف قرار دادین ؟

  • بی نام
    شنبه 31 شهریور 1397 - 11:09:29
    پاسخ
    69 7

    خدا لعنتشون كنه. اين سربازا هركدوم جوون بي گناه يه خانواده هستن.

    • بی نام
      شنبه 31 شهریور 1397 - 12:23:46
      23 4

      این تروریستها رو باید بگیرند و زنده زنده پوستشون رو بکنن

    • بی نام
      شنبه 31 شهریور 1397 - 12:32:09
      20 9

      اگر "آی پی" کسانی که منفی دادند رو ردگیری کنید بیشترشون از عربستان سعودی هستن.

    • بی نام
      شنبه 31 شهریور 1397 - 13:08:25
      14 1

      واقعا من موندم کجای این جمله نظر منفی داشته ....واقعا که خیلی بی وجدانین

  • حامد
    شنبه 31 شهریور 1397 - 12:20:00
    پاسخ
    25 3

    خداوند لعنت کند به این گروه تروریستی و تجزیه طلب که جوانان مردم را را به شهادت رسانده و بسیاری را مجروع کردند این ها لوچه های عربستان کثیف هستند امیدواریم بقیه این عناصر را در مقابل چشمان مردم اهوار به جهنم بفرستند بدون دادگاهی

  • بی نام
    شنبه 31 شهریور 1397 - 13:35:05
    پاسخ
    15 3

    بیچاره ملت ....... بیچاره ملت ...... این مردم مظلوم ترین مردم جهان هستند .... بیچاره ملت .....

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

پربیننده‌ترین