کاپیتان تیم پرسپولیس از هواداران تیمش انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس پس از برتری تیمش مقابل نود ارومیه، در مصاحبه پس از بازی در کمال تعجب از هواداران تیمش انتقاد کرد.

سید جلال گفت: از تماشاگرانی که امروز به ورزشگاه آمدند ممنونم اما آن‌هایی که به استادیوم نیامدند، فریب خوردند و مطمئنا بعدها مشخص می‌شود که چقدر این مساله به ضرر تیم تمام می‌شود. کمال کامیابی‌نیا مصدوم می‌شود. منشا هم مصدوم می‌شود. ما در کل 4 مصدوم داریم من می‌دانستم شرایط جوری است که اگر تماشاگران به استادیوم می‌آمدند، بازیکنان جوانی که در بازی بودند می‌توانستند خودشان را نشان دهند خودشان را آماده‌تر کنند. در بازی با السد قطر این جوانان حتی در زمین هم نمی‌توانند راه بروند چون شرایط این بازی را ندارند و اگر تماشاگران در این بازی به استادیوم می‌آمدند، این اتفاق نمی‌افتاد.

او ادامه داد: تماشاگران ما فریب خوردند. من در تلویزیون و هر جایی که مصاحبه کردم، این را گفتم چون هیچ ارزشی برای این مسابقه قائل نبودند. ما تمام تلاش‌مان را در این بازی انجام دادیم. ما در تمرین‌ها 5 نفر بودیم. شما از 5 نفر چه انتظاری دارید؟ امیدوارم که تماشاچیان بیشتر به ما کمک کنند.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =