آب‌رسانی و ساخت مخزن در ۱۲ روستای شهرستان کوه‌سرخ

بخشدار مرکزی شهرستان کوه‌سرخ گفت: بسیار خرسندیم که همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، پروژه‌های آبرسانی و فاضلاب و ساخت مخزن ۱۲ روستا و ۲ پروژه در شهر «ریوش» نیز همزمان با آغاز به کار و لایروبی ۲۵ قنات آغاز می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، جواد قربانی، بخشدار مرکزی شهرستان "کوه سرخ" در حاشیه مراسم افتتاحیه طرح تحول روستایی و ایجاد پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی در ۲۶ روستای بخش کوه‌سرخ که با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و امور زائران استانداری خراسان رضوی برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهارکرد: این دهه فرصت مغتنمی برای بازخوانی دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است.

وی دهه فجر انقلاب اسلامی را سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین در ایران، منطقه و جهان دانست و گفت: انقلاب اسلامی که به روایت معمار کبیر انقلاب اسلامی، معجزه قرن و انفجار نور بود، افزود: انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ پرفراز و نشیب این مرز و بوم بوده و دشمنان لحظه‌ای از دسیسه علیه این نظام مقدس دست نکشیده‌اند.

قربانی با بیان اینکه امروز شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و اشتغال‌زایی در کوهسرخ هستیم، افزود: یکی از اتفاقات مبارک دیگر، آبرسانی به روستای «چلپو» با اعتبار حدود ۱۷ میلیارد ریال است.

بخشدار مرکزی شهرستان «کوه‌سرخ» تصریح کرد: بسیار خرسندیم که همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، پروژه‌های آبرسانی و فاضلاب و ساخت مخزن ۱۲ روستا و ۲ پروژه در شهر «ریوش» نیز همزمان با آغاز به کار و لایروبی ۲۵ قنات آغاز می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1729158

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =