انتقاد شدید نماینده الیگودرز به مدیریت بحران استانداری/ با اطلاعات غلط مردم دچار بحران شدند

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی از اداره کل رهداری و حمل و نقل جاده ای استان و مدیریت بحران استان بشدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، محمد خدابخشی با انتقاد از عملکرد راهداری لرستان و مدیریت بحران استانداری از نارضایتی مردم در عدم بازگشایی راههای روستایی خبر داد و گفت: در حال حاضر فقط در الیگودرز ۳۰۰ روستا راه ارتباطی ندارند که باتوجه به حجم بارش برف و بروز مشکلات پیگیر تصریح در حل مشکل مردم شدیم.

خدابخشی افزود : از مسئولین مرکز تقاضای کمک و اعزام تجهیزات بیشتری به استان داشتیم که متاسفانه سازمان راهداری لرستان با دادن اطلاعات غلط مانع از اعزام تجهیزات شدند این در حالیست که تاکنون ۳۰۰ روستا در این شهرستان راه دسترسی ندارند .

وی گفت: مسئولان راهداری علی رغم اینکه زحمت می کشند اما نتوانستند راه دسترسی این تعداد روستا را بازگشایی کنند و متاسفانه برخی مدیران استان بخاطر اینکه خود را مدیر توانمند نشان دهند اطلاعات نادرست و غلط به مرکز اعلام میکنند و مردم دچار بحران می گردند.

نماینده الیگودرز همچنین از عملکرد مدیریت بحران استانداری لرستان انتقاد کرد و تصریح کرد : مردم با ارسال پیامک و تماس های زیاد نسبت به مدیریت بحران استانداری نیز که اطلاعات واقعی منطقه را اعلام نمی کند معترض هستند و درخواست بررسی موضوع را دارند.

خدابخشی اظهار کرد: با وزیر کشور بصورت تلفنی صحبت کردم و مشکلات واقعی روستاهای الیگودرز را منتقل کردم تا امکانات بیشتری به استان بفرستند که همین اطلاعات غلط مانع شده و هم اکنون ما ماندیم و ۳۰۰ روستای شهرستان که راه دسترسی ندارند .
نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه خطاب به استاندار لرستان گفت : متاسفانه بعضی مدیران بدرستی انتخاب نشدند نمیشود کسی که ریاضی ۱ را که خوب نمی تواند تدریس کند بیاید و ریاضی۳ را تدریس کند!! آقای استاندار بایستی نظارت بیشتری داشته باشد و فکری بحال برخی مدیران داشته باشد چون ما هر چی تلاش می کنیم این مدیران آنها را خنثی می کنند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن عذرخواهی از مردم حوزه انتخابیه اش اطهار امیدواری کرد : با تلاش بیشتر راههای روستایی شهرستان با سرعت بیشتری بازگشایی شوند.

23

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1732078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =