عکس‌|‌بازگشت رویایی رونالدینیو به فوتبال/شاعر در جمع پادشاهان!

رونالدینیو پس از چند سال تصمیم گرفته به فوتبال برگردد.

سپهر ستاری: دنیا بار دیگر می‌تواند از جادوی رونالدینیو لذت ببرد. اسطوره برزیلی بارسلونا، پاری‌سن‌ژرمن و میلان در سن 42 سالگی قصد دارد به دنیای فوتبال برگردد و برای تیم پورسینوس اف سی در لیگ پادشاهان اسپانیا به میدان برود.

رونالدینیو که سال 2015 از فوتبال خداحافظی کرد حالا دوباره قصد دارد به فوتبال برگردد و در شهر بارسلونا بازی کند؛ البته او به جای نیوکمپ که سال‌ها در آن درخشیده بود، در ورزشگاه کوچک کوپرا آرنا به میدان می‌رود. او دوازدهمین بازیکن تیمش در این هفته خواهد بود و آنها با PIO FC روبرو خواهند شد.

عکس | بازگشت رویایی رونالدینیو به فوتبال/شاعر در جمع پادشاهان!

Kings League یا همان لیگ پادشاهان توسط جرارد پیکه، اسطوره بارسلونا و ایبای لیانوس، استریمر معروف طراحی شده و آن‌ها تلاش می‌کنند مدل جدیدی از فوتبال را به نمایش بگذارند. این دو نفر به این نتیجه رسیدند فوتبال به یک جایگزین جدید و جذاب‌تر نیاز دارد و همین باعث شد باهم این مسابقات را با قوانین عجیب و غریب آغاز و در سراسر جهان پخش کنند.

این مسابقات تا امروز هم به موفقیت بالایی رسیده و حدود 7 میلیون بیننده داشته است. به جز رونالدینیو ستارگان بزرگی چون چیچاریتو و سرخیو آگوئرو هم اخیرا وارد این مسابقات شده‌اند.

عکس | بازگشت رویایی رونالدینیو به فوتبال/شاعر در جمع پادشاهان!

رونالدینیو درباره حضور در این مسابقات گفت: «من فقط می خواهم خوش بگذرانم و لذت ببرم.»

در این مسابقه، هر تیم اجازه دارد هر هفته با یک نفر دوازدهم قرارداد ببندد که می‌تواند یک فوتبالیست بازنشسته یا حتی از یک نفر با پیشینه غیرفوتبالی باشد. او پس از ایکر کاسیاس، سرخیو آگوئرو و خاویر هرناندز آخرین فوق‌ستاره‌ای است که در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

انتظار می‌رود رونالدینیو روز 26 فوریه اولین بازی خود را در این مسابقات انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1735748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =