پولادگر: انوشیروانی هندوانه به شرط چاقو بود!

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان رئیس جدید این فدراسیون را فردی برنامه‌محور و توانمند دانست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمحمد پولادگر پس از انتخاب سجاد انوشیروانی به‌عنوان رئیس جدید فدراسیون وزنه‌برداری گفت: امروز مهمترین تصمیم در رشته وزنه‌برداری یعنی انتخاب رئیس فدراسیون گرفته شد. به انوشیروانی بابت رأی کاملی که گرفت تبریک می‌گویم. او سرپرست بود و در این دوره مورد آزمون و خطا هم قرار گرفت و به قول معروف «هندوانه به شرط چاقو» بود.

وی در ادامه افزود: مردم همیشه از این رشته توقع مدال آنهم از خوشرنگ‌ترین آنها را داشته‌اند. یکی از شعارهای المپیک «قوی‌ترین» است و کشورها هزینه زیادی برای تصاحب این عنوان می‌کنند، اما به همت قهرمانان بزرگی همچون رضازاده و سلیمی این عنوان برای ایران شده بود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: یک دوره کوتاهی از عمر وزنه‌برداری بانوان می‌گذرد، اما در همین مدت کوتاه افتخارات خوبی کسب شده و این نویدبخش روزهای خوب برای آینده است و این توقع نیز ایجاد شده است.

پولادگر خاطر نشان کرد: انوشیروانی در دوران سرپرستی ثابت کرد که برنامه‌محور و توانمند است. اینکه یک المپین، رشته خود را در اختیار بگیرد، دور از انتظار نیست و این اتفاق خوبی در رشته‌های المپیکی است. البته انوشیروانی ثابت کرد که تجربه مدیریتی چقدر مؤثر است و این مسئله علاوه بر المپین بودن، قابل توجه است. وجه تمایز انوشیروانی همین سابقه مدیریت اوست و امروز هم از اعضای مجمع نمره قبولی گرفت.

وی ادامه داد: وجه تمایز دیگر انوشیروانی این بوده که توانسته است بزرگان وزنه‌برداری را دور هم جمع کند. از او خواهش می‌کنم نگاه ویژه‌ای هم به پیشکسوتان از جمله محمد نصیری و دکتر مرادی داشته باشد که سال‌ها زحمت کشیدند. این چهره‌ها همگی سرمایه‌های وزنه‌برداری ما هستند. ما دنبال تغییراتی در اساسنامه فدراسیون‌ها هستیم که دو نفر از پیشکسوتان نیز به‌عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون‌ها حضور داشته باشند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان همچنین تصریح کرد: انتظار وزارت ورزش، کمیته المپیک، دوستداران ورزش و مردم این است که در بازی‌های آسیایی هانگژو و المپیک، وزنه‌برداری مدال‌های خوش‌رنگی کسب کند. همه باید همدل باشیم و کمک کنیم. همه اعضای مجمع هر کدام نماینده جامعه وزنه‌برداری هستند و این مسئولیت را باید قبول کنند و در کنار رئیس فدراسیون باشند و کمک کنند تا سکوهای افتخار با اقتدار و سربلندی به دست بیاید.

پولادگر در خاتمه اظهار داشت: انوشیروانی وارد میدان عمل شده است و همه باید در کنار هم روزهای درخشانی را برای وزنه‌برداری رقم بزنیم.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1739594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =