آخرین تلاش‌های فتح‌الله‌زاده؛ توافق با یک اسپانسر جدید برای حل مشکلات مالی

گفته می‌شود علی فتح‌الله‌زاده با یک اسپانسر به توافقاتی رسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در چند روز اخیر شایعات زیادی در خصوص کنار رفتن علی فتح‌الله‌زاده از مدیریت باشگاه استقلال به گوش می‌رسد و گفته می‌شود به زودی یک سرپرست جانشین مدیرعامل آبی‌ها خواهد شد.

علی‌رغم این شایعات اما خبرهایی مبنی بر توافق فتح‌الله‌زاده با یک اسپانسر جدید برای حل مشکلات مالی هم وجود دارد. اتفاقی که اگر رخ دهد در شرایط بحرانی فعلی کمک بزرگی به باشگاه استقلال خواهد بود و می‌تواند پرونده تغییر در مدیریت این باشگاه را نیز ببندد.

باید دید آیا مدیرعامل استقلال موفق به امضای قرارداد با یک اسپانسر جدید خواهد شد یا اتفاقات دیگری در این باشگاه رخ می‌دهد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1752342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عزیز IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    2 0
    دارن فشار میارن این پول رو از یه اسپانسر بگیرن بعد هم اون اسپانسر دو برابر مبلغ پولی رو که داده رو می کشه رو خدماتش و این وسط مردم باید تاوان مدیران بی کفایت فوتبالی رو از جیب مبارک پرداخت کنن. ولی حیف که خیلی از هوادار ها این رو نمی دونن و الکی فشار میارن
  • حمید رضا بخشعلی IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    1 0
    البته الان دیگه فتح الله زاده بگه ماست سفیده ما باور نمیکنیم
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    0 1
    چرا آقای فتح الله زاده شده دشمن باشگاه .چرا بی انصافی میکنید لطفا واقع بین باشید ما هر چه از استقلال داریم از گذشته آقای فتح الله زاده و امثال ایشان است .لطفا طرف فتح الله زاده رو ب اون آقای قربان زاده ای ک خنجر رو برای نابودی استقلال از پشت بسته تدین.