۴ نفر
۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
ستاره پرسپولیس دوباره قسر در رفت

خبرورزشی نوشت: سروش رفیعی یکی از بازیکنان در معرض خطر محرومیت پرسپولیس برای دربی بود.

پرسپولیس در حالی به مصاف مس کرمان رفت که سرخ‌پوشان برای این بازی کلی بازیکن ۳ اخطاره و در معرض محرومیت داشتند. سرخ‌پوشان مس را در کرمان با نتیجه سه بر یک شکست دادند و البته هیچ‌کدام از بازیکنان این تیم برای دربی فوق‌العاده حساس هفته آینده محروم نشدند.

شاید کسی باورش نشود ولی سروش رفیعی هافبک فانتزی‌باز و طراح پرسپولیس بیشترین کارت زرد را در این فصل گرفته که در نوع خودش کمی عجیب است. سروش که یک‌بار ۴ کارته شد و یک بازی تیمش را از دست داده بود، در حال حاضر ۲ کارت زرد دارد و در صورت دریافت یک کارت زرد، محروم خواهد شد.

سروش در بازی با مس هم مثل چند بازی گذشته پرسپولیس در ترکیب اصلی قرار گرفت و عملکرد بسیار خوبی هم از خودش به نمایش گذاشت. رفیعی که جزو خوب‌های پرسپولیس بود، یکی دو مرتبه مرتکب خطا شد و شانس آورد که داور بازی به او کارت زرد نشان نداد و رفیعی می‌تواند در دربی حساس پیش رو به تیمش کمک کند. نکته جالب ماجرا اینجاست که دقیقا در نیم‌فصل نخست و همین بازی مقابل مس کرمان، سروش ۳ کارته بود و اگر در آن بازی اخطار دریافت می‌کرد، دربی رفت را از دست می‌داد. شماره ۷ محبوب قرمزها در آن بازی پاس گل ۳ امتیازی به شیخ دیاباته داد و زمینه‌ساز برد تیمش شد.

سروش در دیدار رفت مقابل مس هم روی بازیکنان حریف خطا کرد و حتی به گفته کارشناسان می‌توانست اخطار بگیرد. با این حال رفیعی در آن بازی کارتی نگرفت و به نوعی قسر در رفت. حالا اتفاقات دور رفت برای سروش تکرار شده و رفیعی درحالی که در آستانه محرومیت قرار داشت، کارتی نگرفت و بدون مشکل می‌تواند پرسپولیس را در دربی همراهی کند.

258258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1754416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =