انتقاد جلیلی از «تکرار دوباره تجربه تلخ» با تلاش برای «بازگشت به برجام»

باشگاه خبرنگاران نوشت: نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: برخی افراد یک زمانی بر برجام تاکید کردند ولی نتیجه نگرفتند؛ حالا کسانی همان راه حل را تجویز کردند و یعنی یک تجربه تلخ را دوباره تکرار کردند.

  • سعید جلیلی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از شهید مطلبی «روحانی روشنگر هسته‌ای» در دانشگاه تهران، گفت: چیزی که به عنوان رسانه زرد از آن یاد می‌شود یعنی غلبه حاشیه بر متن و چیزهایی که مبنایی استدلالی ندارد است. از زمانی که این موارد در جامعه ای گسترش پیدا کند و مشتری داشته باشد آن زمان خواهید دید که چه عوارضی خواهد داشت. آن زمان شما انتظار دارید که در چنین فضایی مسائل یک جامعه فهمیده و حل شود؟

  • نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی یکی از ضرورت‌های امروز جامعه را الگو قراردادن شهید مطلبی عنوان کرد و افزود: برادر عزیزمان آقای مطلبی این دیدگاه را داشت. کار او جدا از ارزشی که داشت یک الگو و نمونه بود.

  • جلیلی ادامه داد: او اگر به چیزی نقد داشت نه با یک توییت بلکه با صدها صفحه استدلال آن را نقد می‌کرد و روشنگری فاضلانه داشت. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این نیاز جامعه است و بسیار اهمیت دارد. دوستانی که این نگاه را می‌پذیرند نباید در روشنگری دچار خطای زرد شوند.

  • جلیلی ادامه داد: در سالگرد خروج آمریکا از برجام هستیم، گفتند که این موضوع حل می‌شود اما یکی در آمریکا آمد و همه چیز را برهم زد و کسانی هم دوباره آن را تجویز کردند، این یعنی تجربه تلخ را دوباره تکرار کردند.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1764711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =