عاملان تیراندازی محله دولت آباد در تور اطلاعاتی پلیس/کشف یک قبضه اسلحه و 14 عدد فشنگ

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری 3 نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی محله دولت آباد کرمانشاه با اقتدار ماموران انتظامی خبر داد.

سرهنگ "حسن حیدری" درگفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد درگیری و تیراندازی در دولت آباد کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی در راستای مطالبات مردمی و برخورد با عاملان ناامنی فضای شهر و جامعه، اقدامات همه جانبه خود را برای دستگیری عاملان درگیری و تیراندازی آغاز کردند.

سرهنگ حیدری افزود: در همین راستا، ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی 3 نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی در محله آناهیتا و شهرک مهدیه شده و آن ها را در عملیات هایی جداگانه با اقتدار دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی کرمانشاه ادامه داد: همچنین در بازرسی های انجام گرفته از منزل متهمان، یک قبضه اسلحه کلت، 2 تیغه خشاب و 14 عدد فشنگ کشف و 2 دستگاه خودرو پژو 405 متعلق به عاملان درگیری و تیراندازی توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده ای در این خصوص و معرفی افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی، گفت: امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است و هرکسی بخواهد از آن عبور کند با واکنشی قاطعانه مواجه خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1775053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =