احتمال بارش تگرگ طی روزهای ابتدایی این هفته در کرمانشاه

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بارش‌های کرمانشاه که در روز یکشنبه در مناطق کوهستانی نمود بیشتری دارد احتمالا تشدید شده و با تگرگ همراه شود.

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، موجی کم رطوبت طی امروز و فردا (یکشنبه) جو منطقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: این موج علاوه بر رشد ابر در بعضی ساعات بارش‌های پراکنده همراه با وزش باد و رعد و برق برای استان کرمانشاه در پی خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: بارش، که در روز یکشنبه و مناطق کوهستانی نمود بیشتری دارد ممکن است شدید شده و با بارش تگرگ نیز همراه شود.

وی گفت: تشدید وزش باد در منطقه احتمالا طی ساعاتی از اواخر وقت امروز تا صبح فردا (یکشنبه) هوای استان کرمانشاه را به خصوص در مناطق غربی غبارآلود می‌کند.

دولتشاهی خاطرنشان کرد: به دنبال این وضعیت از روز دوشنبه تا پایان هفته پدیده قابل توجهی برای استان کرمانشاه پیش‌بینی نمی‌شود.

وی تشریح کرد: دمای هوا که امروز و فردا تغییر چندانی نخواهد داشت در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به طور نسبی افزایش و در دو روز پایانی هفته جاری مجددا کاهش می‌یابد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1775994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =