ارائه خدمات بهداشتی‌درمانی برای کودکان و نوجوانان تحت نظر بهزیستی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در کارگروه بررسی قوانین کاربردی اطفال و نوجوانان زیر نظر بهزیستی، از خدمات رایگان دندانپزشکی و بهداشتی و درمانی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، دکتر بهرام دلفان در این نشست که با حضور سرپرست معاونت درمان، معاون بهداشت دانشگاه، سرپرست بیمه سلامت استان و تنی چند از کارشناسان حوزه بهداشت و بهزیستی استان برگزار شد، اظهار داشت: خدمات درمانی و بهداشتی با توجه به معرفی نامه از جانب سازمان بهزیستی برای اطفال و نوجوانان در معرض خطر و بزه رایگان است و بهزیستی نیز موظف بوده برای اطفال و نوجوانان واجد شرایط جهت اخذ بیمه و صدور دفترچه درمانی از سوی بیمه سلامت استان لرستان اقدام نماید.

وی گفت: در راستای تأمین داروهای تخصصی و گاه درمان های تخصصی رایگان با نظر پزشکان خدمات برای واجدالشرایطین در نظر گرفته شده است و خدمات روانپزشکی نیز تحت نظر معاونت درمان دانشگاه با معرفی نامه از سوی بهزیستی استان برای کودکان زیر هجده سال در معرض خطر و بزه انجام خواهد شد.

ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: با معاونت غذا و دارو نیز هماهنگی های لازم انجام شده و در این خصوص برای ما جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

دکتر دلفان خاطر نشان کرد: کارشناسان ما در حوزه خیرین سلامت نیز در تلاشند که برای کودکان و نوجوانان زیر هجده سال در معرض خطر و بزه تحت نظر بهزیستی استان نیز مباحثی را در صورت مشارکت خیرین مطرح و پیگیری نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1776438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =