۳ نفر
۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۵
کشف یک شئ مرموز در سواحل فلوریدا/ عکس

پلیس و مقامات نیروی دریایی فلوریدا در تلاش برای شناسایی یک شئ استوانه‌ای مرموز هستند که توسط یک غواص در سواحل فلوریدا کشف شده است.

الهه جعفرزاده: یک غواص، به نام آندره ایمور، شئ بزرگ و سبز رنگی را در ساحل نورث کانتی یافت و در پی آن، پلیس را مطلع کرد. یک تیم تجسس در زیر آب با هماهنگی پلیس و نیروی دریایی ایالات متحده امریکا مسئولیت بررسی این کشف را به عهده گرفت.

به گفته ایمور، این شئ شبیه موشک است. پلیس هم در این‌باره اذعان داشت که ممکن است یک موشک غیرمنفجره مربوط به حوزه آموزش‌های نظامی ایالات متحده باشد.

کشف یک شئ مرموز در سواحل فلوریدا/ عکس

دیوید مارگر، یکی دیگر از غواصی‌هایی که با این شئ مواجه شد، اظهار کرد که ممکن است یک اژدر قدیمی مربوط به جنگ جهانی دوم باشد. اَژدَر یک سلاح انفجاری پرتابی است که از دریا و در درون آب پرتاب می‌شود. او گفت: با توجه به اینکه نیروی دریایی امریکا در طول جنگ، کشتی‌های زیادی را در این منطقه مستقر کرده بود، احتمال دارد که این قطعه، یک اژدر قدیمی به جا مانده از دوران جنگ جهانی دوم باشد.

جستجوگرهای هوشمند اینترنتی (مانند گوگل‌لنز)، این شئ را به یک گلوله ۱۰۵ میلی‌متری، به نام "rakefet" HE، که توسط ارتش اسرائیل در دهه ۱۹۷۰ استفاده می‌شد، شبیه می‌دانند.

منبع: upi

۴۷۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1785545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =