مظاهری: موضوع بیرانوند را دنبال نمی‌کنم/ با رحمتی رقابتی نداشتم

دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی می‌گوید که شایعه پیوستن علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس به استقلال را دنبال نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رشید مظاهری دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی در حاشیه تمرین عصر امروز (سه‌شنبه) این تیم اظهار داشت: شرایط نساجی، شرایط خوبی است. روزی دو جلسه تمرینی پرفشار انجام می‌دهیم و شرایط خوبی داریم. در مورد شرایط خودم باید بگویم شرایط خوبی دارم و تمرینات خوبی انجام می‌دهم.

وی در پاسخ به این سوال که در روزگار جوانی با مهدی رحمتی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی رقابت داشته، افزود: اول باید بگویم که هنوز جوان هستم. در بخش بعدی باید بگویم که رقابتی با رحمتی نداشتم. همه می‌دانند که آقای رحمتی جزو سه گلر برتر کشور و باعث افتخار همه ما هستند. بنابراین رقابتی نبوده هر جا که بودیم آقای رحمتی گلر یک بودند.

دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی که سابقه بازی در استقلال را دارد، پیرامون شایعه توافق احتمالی علیرضا بیرانوند با آبی پوشان تهرانی، گفت: اگر سوالی درباره نساجی و شرایطش دارید، بفرمایید. چون هیچ خبری از علیرضا بیرانوند ندارم و این موضوع را دنبال نمی‌کنم. واقعیت اصلاً نمی دانم در چه مرحله‌ای است که بخواهم اظهار نظر یا صحبت کنم.

مظاهری در خصوص همکاری با اشکان نامداری تصریح کرد: نامداری رزومه روشن و مشخصی دارد. او با چند گلری که کار کرده، جزو بهترین‌ها بودند. امسال همه چیز برای من فراهم است. از مربی دروازه‌بان‌ها، مربی، تیم نساجی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و همه چیز خوب و عالی است.

وی در پاسخ به خبرنگاری که معتقد بود لیگ قهرمانان آسیا مشغول تبدیل شدن به لیگ قهرمانان اروپا است و پیش‌بینی عملکرد نساجی در این جام عنوان کرد: ما باید خیلی کار کنیم که بتوانیم خودمان را به آن سطح برسانیم. اینکه می‌گوید لیگ قهرمانان آسیا به لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شده کار اشتباهی نیست ما هستیم که باید خودمان را برسانیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی درباره تغییرات تیم‌هایش در سال‌های اخیر و پیوستن به نساجی، گفت: واقعیت این است که همیشه انتقاد پذیر بودم. چالش در فوتبال داشتم، اما اسم آن را افت نمی‌گذارم . این چالش برای من پیش آمد فکر می‌کنم امسال همه چیز برای من فراهم است و به خودم بستگی دارد که باید همه تلاشم را انجام دهم.

مظاهری درباره اینکه آیا بین او و کریستوفر کنت دروازه‌بان سابق سپاهان در طول نیم فصل همکاری با زردپوشان مشکلی وجود داشت، اظهار داشت: نیم فصل روی نیمکت سپاهان بودم، هیچ اعتراضی نداشتم و کار خودمان را پیش می بردیم. کنت پسر خوبی هست.

258258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1785553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =