اعضای هیأت مدیره انجمن تخصصی صنایع همگن بتن آماده و قطعات بتنی استان البرز انتخاب شدند

این جلسه که روز سه شنبه 20تیر ماه 1402 بر گزار شد اعضای این انجمن مهدی کیهانی را برای دومین بار به عنوان رییس هیئت مدیره انتخاب کردند که به مدت 4 سال مسئولین این انجمن را در استان البرز به عهده خواهد داشت .

با برگزاری انتخابات؛ اعضای هیأت مدیره انجمن تخصصی صنایع همگن بتن آماده و قطعات بتنی استان البرز انتخاب شدند

مجمع عمومی عادی انجمن تخصصی صنایع همگن بتن آماده و قطعات بتنی استان البرز به منظور تعیین سمت‌های هیات مدیره جدید در محل انجمن بتن این استان در کرج تشکیل جلسه داد.

مهدی کیهانی از شرکت پارس لانه برای دومین بار با رای اعضا بعنوان رئیس هیئت مدیره انجمن تخصصی صنایع همگن بتن آماده و قطعات بتنی استان البرز انتخاب شد.

این جلسه که روز سه شنبه 20تیر ماه 1402 بر گزار شد اعضای این انجمن مهدی کیهانی را برای دومین بار به عنوان رییس هیئت مدیره انتخاب کردند که به مدت 4 سال مسئولیت این انجمن را در استان البرز به عهده خواهد داشت .

در این نشست شهریار ظهوری از شرکت آپتوس به عنوان نایب رئیس ، جعفر سلیمانی از شرکت مرصوص بتن ،مجید حق داری از شرکت جهان بتن ، مهدی شعبانی از شرکت پاسارگاد بتن به عنوان اعضا هیئت مدیره انتخاب شدند.

همچنین شریف حمید وند به عنوان دبیر انجمن صنفی صنایع همگن بتن آماده و قطعات بتنی استان البرز انتخاب شد.

مهدی کیهانی با قدردانی از اعضای هیئت مدیره به اهداف این انجمن اشاره کرد و گفت : ما در تمام صنایع بتن نمایندگانی داریم و نقش نظارتی ما به تولید بسیار حائز اهمیت بوده و همین نظارت موجب تولید محصولات کیفی و استاندارد را در پی داشته است .

رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن بتن آماده و قطعات بتنی استان البرز افزود : با کوشش درجهت استیفای حقوق و خواستهای مشروع و قانونی اعضاء از طریق ایجاد زمینه های مساعد به منظور نیل به اهداف انجمن و همچنین جمع آوری اطلاعات،بررسی وتحقیق درباره مشکلات ، شناخت ونیازهاواولویتهای صنعت ساختمان این انجمن تاسیس گردیده و تاکنون توانسته موفقیت های خوبی را کسب نماید .

وی برنامه ریزی برای تأمین نیازهای صنفی، آموزش،توسعه وگسترش فعالیتها و کوشش درارتقاءبهره وری منابع و ظرفیت تولید،انتقال نوآوری تکنولوژیک از دیگر اهداف این انجمن بیان کرد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1788215

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =