خروج ٢٣ هزار مسافر ِعراق از مرز خسروی طی سه ماهه امسال

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه گفت: ٢٣ هزار و ۵٧٧ مسافر از طریق مرز خسروی طی سه ماهه ابتدای امسال به کشور عراق سفر کردند.

علی اصغر عباس زاده در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: ورود مسافران از مرز خسروی طی سه ماهه نخست امسال ٢٧ هزار و ٣١۵ نفر و خروجی از این مرز به عراق ٢٣ هزار و ۵٧٧ نفر بوده است.

وی افزود: ورودی از طریق مرز خسروی طی سه ماهه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۴٢ برابر شده و خروجی از این مرز یک هزار و ٢۶۵ درصد رشد داشته است.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه تصریح کرد: ورودی‌های مرز پرویزخان طی سه ماهه امسال ٣۴ هزار و ۶٠٩ نفر و خروجی از این مرز ٢۶ هزار و ۵٩٨ نفر بوده است.

وی گفت: میزان ورودی‌ها از مرز پرویزخان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته ۶٠ درصد و خروجی از این مرز در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته ۵۵ درصد رشد داشته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: مجموع مسافران ورودی به کشور در سه ماهه نخست امسال از طریق مرزهای خسروی و پرویزخان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش ١٧٨ درصدی داشته است.

عباس‌زاده تاکید کرد: تشریفات گمرکی کالاهای همراه مسافران توسط کارکنان گمرکات خسروی و پرویزخان در کوتاه‌ترین زمان انجام پذیرفته است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1788449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =