تابستان امسال با «نسیم احسان» خنک می‌شود 

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: کولر در بین محلات محروم و کم برخوردار کرمانشاه با پویش «نسیم احسان» توزیع می‌شود. 

میثم کلهری در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: ۶ هزار بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی در بین نیازمندان استان کرمانشاه توزیع شد.

وی افزود: در دهه کرامت تأمین جهیزیه ١٠ زوج در دستور کار قرار گرفت و مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی مختص به مناطق محروم و به منظور معرفی این استعدادها به تیم‌های برتر اجرا می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تصریح کرد: پویش نسیم احسان برای توزیع کولر با مشارکت گروه‌های جهادی در بین خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار در حال انجام است بر اساس این طرح ۵٠ درصد هزینه کولر توسط ستاد اجرایی تامین می‌شود.

وی از اجرای مرحله دوم پویش لبخند مادری طی ٢ هفته آینده خبر داد و گفت: این پویش به منظور حمایت از مادرانی است که صاحب فرزند سوم به بعد شدند و طی یک ویژه برنامه حدود ۴٠ مادری که صاحب فرزند سوم به بعد شدند مورد تقدیر قرار گرفتند.

کلهری با اشاره به اجرای پروژه‌های اربعین و آماده‌سازی زیرساخت‌های آن، تاکید کرد: یک باب حسینیه یک هزار و ٢۵٠ متری و یک آشپزخانه بزرگ خادمسرا و ٢٠٠ چشمه که در مرز خسروی و منظریه ( با اعتبار ۶٠٠ الی ٧٠٠ میلیارد ریال) در حال احداث است.

وی اضافه کرد: ویژه برنامه تابستانه خانه احسان ذیل قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مدیریت می‌شود و در ١۵ محله کم برخوردار کرمانشاه فعالیت‌های اجتماعی به صورت مستمر انجام می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: ابتدای شهریور ماه موکب‌های احسان الحسین به مناسبت اربعین حسینی در مسیر زوار ایجاد می‌شود و موکب مرز خسروی توسط گروه‌های مردمی هدایت و اقلام غذایی برای حمایت از زوار در اختیار گروه‌های جهادی و مردمی قرار می‌گیرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1790463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =