خبر خوش آسیایی در انتظار پرسپولیس، سپاهان و نساجی

فارس نوشت: روسای فدراسیون فوتبال ایران و عربستان برای میزبانی تیم‌های ۲ کشور از یکدیگر در بازی‌های رودررو به توافق رسیدند.

مهدی تاج که همراه با هدایت ممبینی، دبیرکل و مریم منظمی، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال با دعوت فیفا برای تماشای فینال جام جهانی بانوان و حضور در مجمع مربوط به امور زنان فدراسیون جهانی عازم استرالیا شده است، پس از جلسه ۳ جانبه‌ روز گذشته‌اش با جیانی اینفانتیو و یاسر المسحل، رئیس فدراسیون عربستان درمورد ورود بانوان به ورزشگاه‌ها، استفاده از VAR در رقابت‌های داخلی و پیگیری پول‌های بلوکه شده ایران در فیفا، امروز هم نشستی را با همتای سعودی خود و شیخ سلمان، رئیس AFC برگزار کرد.

تاج و السمحل در این نشست توافق خود را برای برگزاری دیدار بین نمایندگان ۲ کشور در لیگ قهرمانان به شیخ سلمان اعلام و از وی درخواست کردند این موضوع از بحث کمیته انضباطی فیفا خارج شود.

با این وجود از آنجاییکه خود کنفدراسیون بحث برگزاری بازی تیم‌های ایرانی و عربستانی در زمین بی‌طرف را مصوب کرده بود، خودش نیز باید در مورد لغو این مصوبه تصمیم نهایی را اعلام کند تا شرایط میزبانی تیم‌های ایرانی از نمایندگان عربستان و بالعکس فراهم شود.

با توجه به توافقات اخیر بین روسای فدراسیون ۲ کشور و بهبود روابط دیپلماتیک ایران و عربستان، شیخ سلمان نیز اعلام کرده این موضوع را در دستور کار قرار خواهد داد و احتمال دارد به زودی پیش از آغاز مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، این امر به صورت رسمی توسط AFC ابلاغ شود.

۲۵۱۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1804212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =