پیش‌بینی حضور حداکثری مردم در انتخابات امسال/تلاش معاندین برای جدا کردن مردم از انقلاب بی‌نتیجه ماند

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: امسال بیش از سال‌های پیش شاهد حضور مردم در انتخابات خواهیم بود.

سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: در طول گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی، منافقین و دشمنان تلاش کردند که مردم را از نظام جدا کنند اما این نظام بر اساس کودتا به وجود نیامده و یک نظام مردمی است.

وی افزود: این نظام، نظامی است که مبتنی بر ارزش‌های اسلام و جمهوریت که بخشی از آن نیز مردمی بوده تشکیل شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، تصریح کرد: مردم پای نظام ایستاده‌اند و تمام سختی‌ها را پشت سر گذاشته‌اند، از جنگ تحمیلی تا تحریم دارو و غذا که همه این سختی‌ها را پشت سر گذاشته‌اند.

وی عنوان کرد: مردم طی این ۴۰ سال در تمام انتخابات با شور و شوق شرکت کرده و به دنیا اعلام کردند که چون این انقلاب، انقلاب مردم بوده برای حفظ ارزش‌های آن تا پای جان ایستاده‌اند.

حسینی کیا بیان کرد: مردمی که فرزندانشان را راهی جبهه‌های حق علیه باطل کرده و به جبهه‌ها کمک می‌کردند و هم‌اکنون سختی کمبود دارو را تحمل می‌کنند پای این انقلاب ایستاده و در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی اذعان کرد: معتقدم مردم بیش از سال‌های قبل پای صندوق‌های رأی خواهند آمد و دنیا از این حرکت شکوهمند مردم در انتخابات بهت زده خواهد شد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه ابراز کرد: ما از مردم برای آمدن پای صندوق‌های رأی دعوت نمی‌کنیم چرا که مردم دعوت نمی‌خواهند و خودشان صاحب انقلاب‌ هستند.

وی ادامه داد: مردمی که صاحب انقلاب هستند وظیفه شرعی و قانونی خود می‌دانند که برای ارزش‌ها و حمایت از ولایت و این انقلاب حضوری پر شکوه داشته و این را در طول چهار دهه اخیر ثابت کردند.

حسینی کیا تأکید کرد: ملت ما هیچگاه مقابل دشمنان سر خم نکردند و پای انقلاب ایستاده‌اند و حضور خودشان را در راهپیمایی‌ها و انتخابات نشان داده‌ و این بار هم نشان خواهند داد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1804527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =