دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در زمره سه دانشگاه برتر 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در زمره سه دانشگاه برتر که حق صدور امتیاز و مجوز شرکت‌های دانش بنیان را دارند قرار گرفت.

قباد محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: نیاز است با توجه به ظرفیت بالای معاونت تحقیقات و فناوری مجموعه دانشگاه علاوه بر حفظ وضعیت موجود نسبت به ارتقا جایگاه این حوزه اقدام کنند.

وی افزود: امکانات بهداشتی و درمان در بخش فوریت‌های پزشکی، درمانگاه‌ها، تجهیزات پزشکی، اقلام دارویی و بیمارستان‌های صحرایی که با همکاری سایر دستگاه‌ها ایجاد شده نسبت به سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: مرکز بهداشتی، درمانی و اورژانسی پیش بیمارستانی ثارالله که با همت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خیرین سلامت احداث شد در ایام اربعین به بهره‌برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: در زمینه دارویی اقدامات بسیار خوبی در استان کرمانشاه و پوشش مراسم اربعین و در بخش فوریت‌های پزشکی استقرار آمبولانس‌ها، اتوبوس آمبولانس‌ها، موتورلانس‌ها و بالگردها به خوبی صورت گرفته است.

این مسئول گفت: درمانگاه‌ها و پایگاه‌های بهداشتی، درمانی مستقر در مرز خسروی به صورت شبانه روزی در حال خدمت به زوار و پزشکان متخصص و نیروهای تخصصی در بیمارستان‌ها در آماده باش کامل هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1806885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =