نفرات برتر سومین جشنواره مطبوعات کردستان معرفی شدند

در آیین پایانی سومین جشنواره استانی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری کردستان و نخستین جشنواره رسانه‌های ورزشی استان رتبه های برتر معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، آیین پایانی سومین جشنواره استانی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری کردستان و نخستین جشنواره رسانه‌های ورزشی استان با حضور معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد و جمعی از مسئولان استانی در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.
براساس رای هیات داوران در بخش خبر "دریا ویسی" از سایت "باران خبر" به عنوان شایسته تقدیر معرفی شد و در این بخش هیچ اثری حائز رتبه اول تا سوم نشد.
در بخش گزارش "سونیا محمدی" از خبرگزاری تسنیم، "عادل معروف زاده" از رسانه "هاولاتی" و "بهنام دورویی" از خبرگزاری کتاب شایسته تقدیر شناخته شدند.
همچنین در این بخش "چنور صادقی" از خبرگزاری ایرنا و "شیرین مرادی" از خبرگزاری فارس بصورت مشترک اول، "نشمین نوشادی" از خبرگزاری کردپرس دوم و "فرانک کیانپور" از خبرگزاری ایسنا و "رزیتا قادری" از نشریه حائز رتبه سوم شدند.
در بخش مصاحبه "هیوا محمدپور" از سایت بارانی خبر و "رامیار غفاری" از خبرگزاری تسنیم شایسته تقدیر شناخته شدند.
در این بخش "فاطمه ملایی" از خبرگزاری فارس و "سرگل آرش" از کردنامه سوم مشترک، "زاهد شرف پور" از سایت واکاوی دوم و "کیوان جلالی" از سایت واکاوی اول شدند.
در بخش طراحی و صفحه آرایی نیز "شاهو احمدی" از نشریه به هیز مقام سوم، "زبیر نعمتی" از ئاوات و ده نگی کوردستان مقام دوم و "هژیر الله مرادی" از روزنامه روژان و "مهری یونسی" از هفته نامه سیروان بصوزت مشترک مقام اول را از آن خود کردند.
در بخش تیتر "ویدا باغبانی" از خبرگزاری ایرنا و "شیرین مرادی" از خبرگزاری فارس سوم مشترک، "هژیر الله مرادی" از روزنامه روژان دوم و "فیض الله پبری" از هفته‌نامه سیروان اول شدند.
در بخش جنبی جشنواره "فرانک کیانپور" از خبرگزاری ایسنا نفر سوم، "عبدالله رحمانی" از خبرگزاری ایرنا نفر دوم و "فیض الله پیری" از هفته نامه سیروان نفر اول شدند.
در بخش یادداشت و سرمقاله نیز "فیض‌الله پیری" از هفته‌نامه سیروان مقام سوم، "یحیی صمدی" از نشریه آوات مقام دوم و "یحیی صمدی" و "عبدالله رحمانی" از خبرگزاری ایرنا مقام اول را به خود اختصاص دادند.
در بخش تک عکس و گزازش تصویری نیز "آریان نصرالهی" از نشربه روژباش کردستان سوم، "فرشید اردلان" از خبرگزاری ایسنا دوم و سید "مصلح پیرخضرانیان" از خبرگزاری ایرنا اول شدند.

برترین‌های نخستین جشنواره رسانه‌های ورزشی
براساس رای هیات داوران در بخش عکس ورزشی "فرشید اردلان" از خبرگزاری ایسنا اول، "بختیار صمدی" از خبرگزاری فارس دوم و سید "مصلح پیرخضرانیان" از خبرگزاری ایرنا سوم شدند و "هژیر الله مرادی" از روزنامه روژان شایسته تقدیر شناخته شد.
در بخش یادداشت و سرمقاله ورزشی "هوشیار شریعتی" از نشریه به هیز شایسته تقدیر، "حامد نظرویسی" از نشریه به هیز مقام دوم و "عرفان خادم" و "ارشاد خلیل اللهی" از نشریه کردستان ورزشی مقام سوم را از آن خود کردند و این بخش مقام اول نداشت.

در بخش مصاحبه ورزشی نیز هیات داوران اثری را شایسته اول و دوم ندانستند و "ویدا باغبانی" از خبرگزاری ایرنا، "فرهاد شیری" از نشریه به هیز و "ارشاد خلیل‌اللهی" از نشریه کردستان ورزشی سوم مشترک شدند.
در بخش گزارش مکتوب ورزشی "عبدالله رحمانی" از خبرگزاری ایرنا و "فرهاد شیری" از نشریه به هیز به ترتیب دوم و سوم شدند و این بخش رتبه اولی نداشت.
همچنین در این بخش "هیرش اسماعیل‌زاده" از نشریه به‌هیز،" اشکان خلیلیان" از نظریه کردستان ورزشی و "ویدا باغبانی" از خبرگزاری ایرنا شایسته تقدیر شناخته شدند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1807176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =