باید کار رسانه‌ای «اربعین» با دقت و ظرافت بیشتری انجام شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: باید با بررسی و کارشناسی، کار رسانه‌ای «اربعین» را با دقت و ظرافت بیشتری انجام دهیم تا این پدیده را به درستی معرفی و اطلاع‌رسانی کنیم. 

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، علی شعبانی عصر امروز (سه‌شنبه چهار مهر ماه) در نشست شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه که در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اربعین امسال آزمون اعتماد به نفس ما بود.

وی افزود: اربعین سال گذشته بر اساس اتفاق نظرها موفقیت کافی را نداشتیم و ضعف اعتمادی به مدیران استان مطرح بود که آیا کرمانشاه می‌تواند با دارا بودن دروازه، مرزداری کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: امسال یک میلیون نفر زائر با رضایت از استان کرمانشاه تردد کردند و پارکینگ برکت در ۲۴ ساعت ۳۶ هزار ماشین را در خود جای داد همچنین گیت‌هایی ایجاد شد و در این آزمون توانایی مردم و مدیران موفق بود.

این مقام مسئول اذعان کرد: اربعین امتیازاتی برای استان کرمانشاه ایجاد کرده و یک فرصت طلایی برای استان در حوزه‌های مختلف و یک موضوع چند بعدی است.

وی درباره حوزه رسانه در استان کرمانشاه، گفت: برای اربعین عملیات مشترک اطلاع رسانی نداشته و تقسیم وظایف و اطلاع رسانی ضعیف بود لذا در گام نخست باید کمیته اطلاع رسانی را سنجید.

این مقام مسئول بیان کرد: باید بررسی کرد که آیا کار تبلیغی است یا آموزشی و هدف گذاری موقت یا دائمی است که اربعین یک برنامه دائمی و جزئی از مردم است.

وی ادامه داد: باید حوزه‌های زیر مجموعه یک کار تمدنی مانند نقش زنان، کودکان، اقشار مختلف عملیات و حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی مشخص شود.

وی تشریح کرد: آورده اربعین برای استان یک نقطه اوج ایجاد کرده که به برکت وجود سیدالشهدا (ع) می‌توانیم در ۶ ماه از سال استان کرمانشاه را توسعه بدهیم.

شعبانی تأکید کرد: در این زمینه به عملیات رسانه‌ای نیاز داریم و باید اطلاع رسانی شود که با شکل گیری شورای هماهنگی، رسانه‌ها عملکرد بهتری داشته باشند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1817991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =