۰ نفر
۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
خط و نشان یک استقلالی برای الهلال

ورزش سه نوشت: رشید مظاهری در مصاف دوستانه نساجی با پرسپولیس ستاره تیمش بود و توانست دروازه خود را بسته نگه دارد.

شاگردان سیدمهدی رحمتی عصر امروز و قبل از دیدار حساس با الهلال عربستان طی یک بازی دوستانه مقابل پرسپولیس به میدان رفتند و موفق شدند با نتیجه یک بر صفر به برد برسند.

اگرچه بازی نساجی و پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار شد، اما شاهدان در ورزشگاه پاس قوامین گواهی می دهند که رشید مظاهری نقشی مهم در برد تیمش در این مسابقه دوستانه داشته است.

دروازه بان باتجربه نساجی که در فصل جاری نشان داده از نظر فنی و جسمانی به روزهای اوج خود برگشته، در بازی دوستانه با پرسپولیس چند سیو فوق‌العاده داشت. او با خروج های خوب و عکس‌العمل‌های به موقع مانع از باز شدن دروازه نساجی شد تا با کلین شیت مقابل صدرنشین لیگ برتر ایران برای تیم قدرتمند الهلال و ستاره‌های نامدار آن خط و نشان بکشد.

رشید مظاهری که پیش از این با تیم‌های ذوب آهن، سپاهان و استقلال حضور در لیگ قهرمانان را چشیده بود، اینبار با نساجی به این تورنمنت بزرگ رفته تا تنها گلر ایرانی لقب بگیرد که با چهار تیم مختلف طعم حضور در آسیا را می‌چشد. او در این حضور بی شک انگیزه زیادی برای درخشش مقابل ستاره‌های بزرگ حاضر در لیگ قهرمانان دارد.

دروازه‌بان نساجی در بازی اول تیمش مقابل ممبئی سیتی هند دروازه‌اش را بسته نگه داشت و حالا در یک آزمون دشوار دیگر مقابل الهلال پرستاره قرار می‌گیرد. آزمونی که رشید با انگیزه مناسب خودش را از نظر فنی و ذهنی آماده موفقیت در آن خواهد کرد.

258258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1818003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =