رفع مشکلات بام خرم‌آباد با الزام دستگاههای خدمات رسان

نشست هماهنگی رفع مشکلات مجموعه گردشگری بام خرم‌آباد برگزار و وظایف هر دستگاه مشخص و تصویب گردید.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، حسین میرزایی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین گفت : نشست هماهنگی رفع مشکلات بام در معاونت عمرانی استانداری به ریاست دالوند برگزار گردید .

وی افزود: در این جلسه که مدیران دستگاه‌های خدمات رسان و دادستان خرم‌آباد حضور داشتند و ارائه گزارشی از وضعیت بام وظایف هر کدام از دستگاهها مشخص گردید .

میرزایی ادامه داد : جهت تامین روشنایی مجموعه تفاهم نامه ای به مبلغ ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان با شرکت توزیع برق استان منعقد شد و رفع مشکلات برقی و تامین روشنایی مجموعه به شرکت برق استان محول شد .

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تصریح کرد : با توجه به وضع نامناسب تنظیف نیز شهرداری خرم‌آباد مکلف شد با استقرار امکانات نسبت به نظافت کامل و جمع آوری و انتقال زباله مجموعه برنامه‌ریزی و انجام دهد .

حسین میرزایی با اشاره به نواقص راههای دسترسی مجموعه نیز اظهار داشت : مقرر شد اداره راهداری استان در جهت ایمن سازی راههای مواصلاتی و رفع و نقاط حادثه خیز اعتبارات را از محل اعتبار گردشگری و راههای روستایی جذب و عملیات ایمن سازی را آغاز نماید.

وی افزایش گشت های نیروی انتظامی را هم یکی از مصوبات رفع مشکلات بام خرم‌آباد اعلام کرد و گفت : در راستای افزایش ضریب ایمنی و ایجاد محیطی امن مقرر شد نیروی انتظامی گشت های انتظامی خود را در بام اضافه نماید.

میرزایی تاکید کرد: با توجه به گستردگی مجموعه بام خرم‌آباد اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بعنوان متولی به تنهایی قادر به اداره این مجموعه نیست و همانطور که همه مدیران به این موضوع اذعان داشتند همکاری و حمایت دستگاههای خدمات رسان جهت اداره مطلوب بام می طلبد .

مدی کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همچنین عنوان نمود : با تأکید معاونت عمرانی استاندار مقرر شد جهت اجرای مصوبات و اداره مطلوب بام ، جلسات هماهنگی این موضوع بصورت ماهانه تشکیل و مصوباتی تهیه و تنظیم گردد .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1833140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =