برگزاری همایش ملی تخصصی منتورینگ به میزبانی استان کردستان در شهرستان مریوان

همایش ملی تخصصی منتورینگ به میزبانی استان کردستان در شهرستان مریوان با حضور دبیران و تسهیلگران باشگاه های کارآفرینی سازمان جوانان از سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، پیام جلالی مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان در همایش ملی تخصصی منتورینگ اظهار کرد: حوزه جوانان درگاه ورودی جمعیت هلال احمر است که با عضویت جوانان در هلال‌احمر با آموزش ها و حضور در حوادث و عملیات توانمندی خود را افزایش داده و به اجرا می‌گذارند که به این توانمندی‌ها در هلال احمر به خود می بالیم.

وی عنوان کرد: از سال گذشته دبیرخانه ملی باشگاه کارآفرینی به جمعیت هلال احمر کردستان واگذار شده و مهم است این فرصت را مغتنم شمرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان تصریح کرد: همکاران حوزه جوانان کردستان طبق برنامه ریزی، ارتباط، مکاتبات و پیگیری ها مطالعات را شروع نمود، دبیران و تسهیلگران از هر استان منتخب شد و طی تابستان سال گذشته سه همایش بزرگ در اصفهان، تهران و مشهد برگزار گردید که در این سه همایش بیش از ۱۴۰۰نفر عضو جوانان هلال احمر و کمیته امداد آموزش دیدند و در کنار این آموزش ها از تجربیات افراد باتجربه و اساتید استفاده شد.

جلالی در ادامه عنوان کرد: همایش ملی تخصصی منتورینگ به میزبانی استان کردستان در شهرستان مریوان با حضور دبیران و تسهیلگران باشگاه های کارآفرینی اجرا شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: این طرح مورد عنایت ویژه رییس جمعیت هلال احمر است و با توافق سه جانبه که با کمیته امداد و وزارت اداره کار صورت گرفته است، بعد از آموزش ها افرادی که کسب و کاری آغاز نمایند می‌توانند به وزارت کار و بانکهای عامل جمعیت جهت دریافت تسهیلات معرفی شوند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1842207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =