۲۱ نفر
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
انقلاب یحیی در ترکیب پرسپولیس

یحیی گل محمدی احتمالا تیمش را با ترکیب متفاوتی به مصاف هوادار می‌فرستد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس در روزی که به یک برد یک بر صفر نیاز داشت، مقابل الدحیل در تهران شکست خورد تا آرزوهای این تیم هوادارانش برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بر باد رود.

حالا بعد از شکست مقابل الدحیل پرسپولیسی‌ها باید خودشان را برای دیدار شنبه مقابل هوادار در لیگ آماده کنند. دیداری که نتیجه آن خیلی برای پرسپولیس مهم خواهد بود و می تواند در بازگشت این تیم به کورس قهرمانی موثر باشد.

با توجه به اتفاقات بازی با الدحیل و نمایش نه چندان خوب چند بازیکن پرسپولیس، این احتمال وجود دارد که یحیی گل محمدی با ترکیبی متفاوت تیمش را مقابل هوادار ارنج کند و چند ستاره پرسپولیس از ترکیب اصلی خارج و نیمکت نشین شوند.

251251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1845892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجتی IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    0 0
    پرسپولیس همانطور که با لدحیل بازی کرد می‌تواند در لیگ قهرمان شود
  • محسن IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    0 0
    باسلام.آقای گلمحمدی لطف کن این پیستون راست دانیال رو ازتیم بنداز بیرون و دور کن.. این دلیل نمیشه اگه ی روز خوب بازی میکرده همیشه همینجوره.ن اما خودتم میدونی یکسال بیشتره این بشر هیچکار مفیدی انجام نمیده ،یاهمش توپ لو میده،یا اصلا نمیتونه سانتر درستی انجام بده یااینکه اصلا دنبال یارگیری وبازپس گیری ی توپ نیست..اینم ک مصدوم هست بهونه ای هست برای شما.. درکل اصلا بدرد پرسپولیس نمیخوره..ماهوادارا بازیکنی درحد رامین نیاز دارم (ازلحاظ فنی وتاکتیک)ک نظم درستی هم داشته باشه. لطفأ پیگیر سمت راست درست حسابی باش آقای سرمربی
  • کریم IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    0 0
    به نظرمن ترابی وامیری ودانیال بدرد پرسپولیس نمیخورن.شما به بازی های پرسپولیس که نگاه کنین میبینیدکه فرصت سوزیهای این بازیکنان ازهمه بیشتربوده.وترابی هر۱۰بازی یه گل زده .دانیال وامیری هم که هیچ حرفشون نزنین یه تیم نماینده وفنی همچون پرسپولیس وسپاهان واستقلال جایگاه بازیکنان اینجوری نیست.امیدوارم که اقای‌ گلمحمدی بتونه باترکیب وچینش جوانان پرسپولیس را بروزرسانی کنه.درغیراین صورت درلیگ هم افت میکنه.