استقلالی‌ها جنبه VAR را ندارند/ پس از گلزنی جشن قهرمانی گرفتند!

فارس نوشت: عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: داور زحمت خود را کشید اما برخی تیم‌ها جنبه استفاده از VAR را ندارند.

حسین خبیری عضو هیات مدیره پرسپولیس بعد از تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی و استفاده از VAR، عنوان کرد: فشارها بالاخره تاثیر دارد اما من از شما می‌پرسم به داوری چه نمره‌ای می‌دهید؟ بازی خوبی بود و داور زحمت خود را کشید. انصافا او خوب داوری کرد اما بحث من چیز دیگری است.

وی افزود: استفاده از VAR جنبه می‌خواهد که متاسفانه برخی از تیم‌ها ندارند. بیش از حد مجاز نبود اما یا اعتراض می‌کردند یا برای هر صحنه‌ای می‌خواستند چک شود. بالاخره اینها تاثیر داشت اما برای یک موضوع خوشحالم؛ وقتی حریف به ما گل زد جشن قهرمانی گرفت.

خبیری خاطرنشان کرد: تفاوت ما با حریف این است که ما قهرمان می‌شویم و جشن می‌گیریم اما آنها با گل مساوی جشن قهرمانی گرفتند. این بزرگی پرسپولیس را نشان می‌دهد.

وی درباره شلوغی‌های نیمکت، گفت: من که نباید بگویم انشالله ناظر مسابقه و داور چهارم هرچه اینجا دیده‌اند گزارش می‌کنند.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که تماشاگران را تحریک کرده‌اند، عنوان کرد: هر کسی هر رفتاری می‌کند شخصیت خود را نشان می‌دهد چه خوب چه بد.

وی درباره برتری سپاهان و اینکه مدعی قهرمانی است، عنوان کرد: سپاهان تیم خوبی است و به آن احترام می‌گذاریم. ما باید منطقی و منصفانه صحبت کنیم، وقتی تیم خوب است باید احترام گذاشت اما زود است درباره قهرمانی صحبت کرد. بین ما و سپاهان یک تیم قهرمان می‌شود.

251251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1848627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    0 2
    خیلی سوختی که var اومده.حق رو به حقدار رسونده.وگرنه مثل دفعات قبل یک شتیل تو حساب داور میریختین و این خطا ها رو هیچ وقت پنالتی نمیگرفت.درکت میکنم.اون پول که دارین سوخت.
  • رضا IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    0 3
    این بنده خدا خواست یک چیزی بگه، خودت را کوچک نکن ،استقلال با ۲ قهرمانی در لیگ آسیا افتخار ایران واسیا است ،ضمنا استقلال قهرمان بدون باخت با کلی رکود تاریخی وجهانی در لیگ بجا گذاشت تا فوتبال باقی است تیمی به آن نمیرسد
  • رسول IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 2
    بله واقعا شادی دارد نه اینکه گلی که شما زدید خیلی تکنیکی بود همینکه کمک داور ویدیویی تابوی مافیای سرخ را شکست واز پیروزیهای باد آورده شما جلوگیری کرد جشن دارد.شما منتظر شکست استقلال بودید که گند کاری وحذف از آسیا را سر پوش گذاشته وبه خواسته مافیای سرخ برسید. از من بتو نصیحت که از حالا هم قهرمان را تعین نکن که حتما سرت که هیچی دماغت هم به سنگ می‌خورد