رمزگشایی از خوشحالی عجیب نکونام در دربی؛مخاطب خاص!

جواد نکونام پس از گل استقلال حسابی خوشحال بود.

فاطمه پاقلعه نژاد؛ جوا نکونام روز گذشته نخستین حضور خود در دربی پایتخت به عنوان سرمربی را تجربه کرد. او اصلا نمی‌خواست در اولین دربی‌اش بازنده باشد و همین باعث شد استرس و هیجان زیادی در طول 90 دقیقه داشته باشد.

نکونام پس از اعلام پنالتی و گل کوین یامگا هم به شدت خوشحالی کرد که این موضوع باعث ناراحتی پرسپولیسی‌ها شد. سرمربی استقلال در نشست خبری هم در پاسخ به سوالی درباره این موضوع گفت که حق دارد هر طور دلش می‌خواهد شادی کند.

البته به نظر می‌رسد شادی پس از گل نکونام در واکنش به شادی خاص افشین پیروانی پس از گل امید عالیشاه بوده و سرمربی استقلال پس از مساوی شدن بازی به نوعی پاسخ مدیر پرسپولیس را داده است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1848794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    1 0
    بدون ورود به ماهیت مسابقه و فارغ از نتیجه در مجموع روند تب و تاب و کنش و واکنش و بالا و پائین پریدنی که از جواد نکونام تقریبا در تمام طول ۹۰ دقیقه مسابقه دربی دیده شده حقیقتا اگه نگم بی سابقه حتما کم سابقه بوده و کمتر در هیچ سرمربی در این کلاس از سطح مسابقات لیگ کشورهای مطرح در فوتبال برای بخش اعظم زمان مسابقه دیده شده ( آرامش بدنی و رفتاری بیشتری از ایشان انتظار می ره!!) ضمن اینکه وقتی کمک داور ویدیویی هست معنی نداره برای هر برخورد و صحنه ای فضای مسابقه توسط کادر فنی و سایر عوامل تنش الود بشه که تا سکوها هم ادامه داشت ، قطعاً استمرار چنین فضایی ناشی از ضعف داور بود که از همان ابتدا در این بابت مماشات کرد
  • متفکر IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 2
    سرمربی جواب سرپرست را میدهد ؟ این سر مربی میتواند تا مقام کمک سرپرست جواب بدهد و بالاتر از آن اجازه ندارد !