نجات ۲۰۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک آذربایجان‌غربی / مدارس صفاییه و چالدران دوباره تعطیل شد

بارش برف در شهرهای شمالی استان آذربایجان‌غربی مشکلاتی را برای مدارس و راننده‌ها ایجاد کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در رابطه با وضعیت محورهای مواصلاتی استان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: با تلاش‌های راهداران استان مخصوصا در محورهای مواصلاتی شهرستان چالدران بالاخص محور خوی چالدران، نزدیک به ۲۰۰ خودرو گرفتار در برف و کولاک آزادسازی شدند.

وی افزود: پس از بارش و کولاک سنگین برف در ۱۱ نقطه از استان در شبانه روز گذشته هم اکنون شاهد جوی آرام در اکثر نقاط استان هستیم ولی کولاک برف در محور خوی به چالدران همچنان ادامه دارد و از همشهریان عزیز درخواست داریم در صورت ضرورت از این مسیر تردد کنند.

دست‌نشان خاطر نشان کرد: در شبانه‌روز گذشته به طور میانگین در سطح استان ۶۰ساعت برف باریده است که با تلاش بیش از ۴۰ نفر از راهداران و با استفاده از ۲۵۰ تن شن و ماسه و ۳۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین، بیش از ۸۰۰ کیلومتر از محور های برف گیر استان برف روبی شده است.

تعطیلی برخی مدارس استان

بنا به اعلام اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی ، با توجه به بارش برف، کولاک و برودت هوا، مدارس بخش صفاییه شهرستان خوی در تمامی مقاطع تحصیلی، در دو شیفت صبح و بعد از ظهر و مدارس روستایی شهرستان چالدران در تمامی مقاطع تحصیلی، در شیفت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1853080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =